Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از پیروزی دراماتیک تیم ملی آلمان مقابل سوئد در دومین بازی خود در جام جهانی 2018 روسیه، یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد به انتقاد از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی آلمان پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی آلمان شب گذشته در حالی در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف سوئد رفت که بازی اول خود را با نتیجه 1-0 به مکزیک باخته بود و شکست در این بازی به منزله حذف زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در یک بازی دراماتیک و با گلزنی دقیقه 95 تونی کروس، آلمان توانست با حساب 2-1 سوئد را شکست دهد تا هنوز به صعود امیدوار باشد.

یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد در پایان بازی ضمن اعتراض به خوشحالی نیمکت نشینان و کادر فنی تیم ملی آلمان گفت:

برخی بازیکنان آلمان و به سمت نیمکت ما دویدند و مقابل صورت ما با ادا در آوردن شروع به خوشحالی کردند که واقعا آزار دهنده بود و مرا عصبانی کرد. تقریبا همه روی نمیکت ما عصبانی و اذیت شدند.

95 دقیقه بازی را مبارزه می کنی و پس از سوت پایان دست می دهی و همه چیز تمام می شود و به خاطر همین خیلی عصبانی بودم. برخی طوری رفتار کردند که نباید کرد. پس از پیروزی خوشحالی می کنی و تیم حریف را در غمش تنها می گذاری اما نباید آنطور رفتار کرد. مسئله همین است.

سرمربی تیم ملی سوئد در ادامه درباره داوری و پنالتی ای که می توانست برای تیم ملی کشورش گرفته شود گفت:

اگر سیستم کمک داور ویدئویی وجود دارد، اینکه داور تا این حد احساس امنیت و درست بودن نظرش را داشته باشد که حتی نگاهی به صحنه نکند مایه شرم است.

اندرسون در پایان درباره شانس صعود و بازی آخر سوئد هم گفت:

هنوز از شانس فوق العاده ای برای صعود برخورداریم و برای رسیدن به آن هرکاری خواهیم کرد. از نظر احساسی در حال حاضر ناامید و ناراحت هستیم. خودمان را جمع و جور می کنیم و به بازی 4شنبه که شانس خوبی برای صعود داریم فکر خواهیم کرد.

یکی از سنگین ترین پایان های ممکن را تجربه می کنم، اما هنوز همه زنده هستند و باید زخم های خود را برای بازی بعد التیام بخشیم.

سوئد در بازی آخر خود به مصاف مکزیک 6 امتیازی خواهد رفت.

1721

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی ویژه تیم ملی آلمان جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی سوئد جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!

نظرات مختلفی راجع به آینده مکس الگری روی نیمکت یوونتوس وجود دارد. با وجود انتقادات هواداران، این سرمربی هم‌چنان از حامیان بسیاری برخوردار است

طرفداری | با وجود راهیابی یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا و طی‌کردن ۹۹ درصد راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، بیشتر هواداران این تیم معتقدند ماسیمیلیانو الگری شخص مناسبی برای نشستن روی نیمکت بیانکونری نیست و او باید در پایان فصل جاری، تورین را ترک کند.

اما جیووانی گالئونه‌، سرمربی سابق و دوست صمیمی ماسیمیلیانو الگری نظر دیگری دارد و فکر می‌کند در حال حاضر، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای اخراج مکس وجود ندارد. گالئونه در گفتگو با گاتزتا گفت:

الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین شده است، پس چرا باید یوونتوس را ترک کند؟ تیاگو موتا مربی خوبی است، اما هدایت یوونتوس کاملا متفاوت از هدایت بولونیا است. با بازیکنانی مثل پاولوویچ، مودریچ، کوپماینرس و زیرکزی، یوونتوس می‌تواند به اینتر نزدیک شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!