Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه روز شنبه از پیشنهاد فرانسه و اسپانیا مبنی بر ایجاد مراکز بسته در خاک اروپا برای مهاجران غیرقانونی به محض پیاده شدن آنها از کشتی یا قایق در خاک اروپا خبر داد و این پیشنهاد را راه حلی متفاوت و تکمیلی برای بحران کنونی اروپا یعنی مهاجرت های غیر‌قانونی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر، بجز تعداد محدودی مرکز در یونان و ایتالیا که کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد آنها را اداره می کند، عملا، مراکز بسته دیگری برای رسیدگی به پرونده های مهاجران غیرقانونی، وجود ندارد. پیشنهاد فرانسه و اسپانیا ایجاد مراکزی در مقیاس بزرگتر را در کشورهای نزدیکتر به محل ورود آوارگان به خاک اروپا پیش بینی می کند.

امانول مکرون، رئیس جمهور فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک که با حضور پدرو سانچز، نخست وزیر جدید اسپانیا برگزار شد، گفت: با توجه به شیوه هایی که در اروپا وجود دارد، ما با ایجاد مراکز بسته مطابق با (معیارهای) کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد موافق هستیم. اقدامی که انسجام مالی فوری، بررسی سریع پرونده های مهاجران غیرقانونی و همبستگی کشورهای اروپایی را می طلبد تا هر کشوری به صورت سازمان دهی شده، افرادی که حق پناهندگی دارند را پذیرش کند.

در خصوص مهاجران غیرقانونی که حق پناهندگی ندارند، رئیس جمهور فرانسه همبستگی کشورهای اروپایی را خواستار شد تا آنها این افراد (مهاجران غیرقانونی) را به کشورهایشان بازگردانند.

انتهای پیام/

تلاش برای حل بحران مهاجران در اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا فرانسه بحران پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی گفت: کشورهای اروپایی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی انجام ندادند صحبت از اقدام تحریمی علیه دولتی می کنند که جز در چارچوب قوانین بین المللی و برای ایجاد بازدارندگی در برابر یک رژیم متجاوز انجام نداده است. اگر اتحادیه اروپا چنین اقدامی انجام دهند یک اقدام غیرقانونی و در تاریخ اتحادیه اروپا به عنوان یک اقدام شرم آور به ثبت خواهد رسید.

اگر کشوری واقعا پایبند چنین تحریم هایی از سوی آمریکا یا اتحادیه اروپا می کند در تاریخ یک شرمندگی به نام خود به ثبت خواهد رساند.

کد خبر 846344 برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه تحریم رژيم صهيونيستى سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود