Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@02:22:55 GMT

◄ تعلیق فعالیت 3 شرکت حمل‌ونقل در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۲۲۴۳

◄ تعلیق فعالیت 3 شرکت حمل‌ونقل در بندرعباس

تین‌نیوز | 

در جلسه  30 خرداد ماه کمیسیون ماده 12 در شهرستان بندرعباس، فعالیت سه شرکت حمل‌و‌نقلی جاده‌ای متخلف به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، فعالیت سه شرکت «کارن ترابر»، «بی‌نظیر»  و «پیش راه بندر» به دلیل برخی تخلفات، به مدت یک‌ ماه به‌حالت تعلیق درآمد و چندین شرکت متخلف دیگر نیز به جزای نقدی محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش تین‌نیوز، پیش از این و در تاریخ بیستم خرداد ماه امسال، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اجرای طرح برخورد ضربتی با شرکت‌های متخلفی که حق کمیسیون بیشتری از رانندگان می‌گیرند؛ خبر داده بود.

داریوش امانی به تین‌نیوز گفته بود: موضوع دریافت حق کمیسیون اضافه از سوی شرکت‌های حمل‌ونقلی هم چنان در حال بررسی است و برنامه جدی سازمان برای مقابله با شرکت‌هایی متخلف ادامه دارد.

او تاکید کرده بود: بر اساس تصمیم جدید کارشناسان ما به‌صورت نامحسوس در پایانه‌ها و محل شرکت‌های حمل‌ونقلی قرار دارند و در صورت دیدن هر تخلفی همانجا اقدام می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد که از هفته آینده این طرح در ابتدا در استان تهران و بعد استان‌هایی که بیشترین میزان حمل بار را دارند اجرایی می‌شود. بدین ترتیب که نمایندگان سازمان راهداری در محل پایانه‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقلی حضور دارند و با هر تخلف شرکت‌های حمل‌ونقلی به‌صورت ضربتی برخورد می‌کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کمیسیون ماده 12 رانندگان باری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • برگزاری نمایشگاه‌ها عامل مهم رونق اقتصاد است
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری