Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@05:06:27 GMT

دفاع تمام قد ترامپ از سیاست‌های مرزی دولت اش

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۲۲۸۵

دفاع تمام قد ترامپ از سیاست‌های مرزی دولت اش

رئیس جمهوری آمریکا از موضع خود در قبال عبور و مرور مهاجران از مرز با مکزیک دفاع کرد و اقدامات دولتش را بابت این مساله ستود و مدعی شد رویکردش باعث می‌شود تا آمریکا قوی‌تر باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت که ابتکار عملش برای برقراری صلح با کره شمالی با وجود انتقادهایی به خوبی پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ که برای حمایت از سناتور دین هلر، از نوادا در لاس وگاس حضور داشت، بابت سیاست جدایی فرزندان از والدین مهاجراشان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

با توجه به این انتقادها، ترامپ روز چهارشنبه نظرش را تغییر داده و دستوری را درباره دست کشیدن از این سیاست امضا کرد اما با این حال گزارش شده که سرنوشت بیش از ۲۳۰۰ کودکی که از والدینشان جدا شده‌اند، مشخص نیست.

ترامپ در سخنرانی خود در نوادا گفت: مردم من کار خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی در یک میز گرد با رهبران تجاری پس از سخنرانی در لاس وگاس گفت که بر این باور است کره شمالی در خلع سلاح اتمی کامل به خوبی دخیل خواهد بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترامپ مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام