Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:49:46 GMT

حقوق کارکنان دولت در لرستان افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۲۳۵۷

حقوق کارکنان دولت در لرستان افزایش می‌یابد

رئیس سازمان برنامه ریزی و توسعه لرستان گفت: حقوق کارکنان رسمی و قراردادی دولت در لرستان ۸ تا ۱۸ درصد افزایش می‌یابد. ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی هادی چگنی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان‌که در استانداری لرستدن برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان دستگاه‌های دولتی که حقوق آن‌ها کمتر 3 میلیون تومان است افزایش 10 درصدی و کارکنانی که حقوق آن‌ها بیشتر از 3 میلیون تومان است افزایش 8 درصدی حقوق را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عیدی این کارکنان 930 هزار‌تومان است، افزود: در برخی موارد مانند نرخ ساعت اضافه کار، براساس اطلاعاتی که از خزانه گرفته می‌شود حساب شده و تشخیص آن با دستگاه خواهد بود.

رئیس سازمان برنامه ریزی و توسعه لرستان عنوان کرد: به دلیل کمتر بودن حقوق نیروهای قراردادی، افزایش حقوق بیشتری را اعمال کرده و کسانی که سرانه حقوق آنها کمتر از 2.5 میلیون است افزایش 18 درصدی و کسانیکه از 2.5 میلیون بیشتر است 15 درصد افزایش دادیم.

هادی چگنی بیان کرد: همچنین اعتباراتی که برای تلفن، اینترنت و پست دستگاه ها قرار دادیم 10 درصد افزایش دادیم ‌ و برای گاز و آب و برق شاخص‌های ترکیبی مانند سرانه نفر و متراژ ساختمان و... در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به افزایش 5 درصدی کمک بلاعوض کارکنان، تصریح کرد: اعتبار بخش رفاهی 1میلیون و 650 هزار تومان و اعتبار مرخصی بازنشستگان سال 96 بیش از 5 میلیارد و 570 میلیون تومان تامین و پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد

سعید معین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدارها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.

به گفته او، با وجود اثر شیوع آفت سن گندم در کاهش عملکرد تولید، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم قبل از تبدیل شدن به پوره انجام دهند.

معین با بیان اینکه سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن رسیده است، افزود: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات ادامه داد: بنابر آمار سطح زیرکشت آبی و دیم گندم در کشور ۶ میلیون هکتار است که مبارزه با سن غلات در سطح  از بهمن ماه سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

معین گفت: گرچه شرایط جوی و بارندگی سم پاشی و محلول پاشی را به تاخیر می اندازد، اما به کشاورزان توصیه می شود که تا 

 از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین به کشاورزان توصیه می شود که تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره مبارزه را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال