Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو حزب اسلامی کار گفت:دایره انتقاداتمان را گسترش دهیم، چرا فقط یک جریان سیاسی از تریبون‌های رسمی نقد می‌شوند؟انتقادات تبعیض آمیز با واکنش منفی مردم روبه رو می‌شود.

حمید نجف، عضو حزب اسلامی کار  در گفت‌و گو با ایسنا Tدر ارتباط با ضرورت پرهیز از اختلاف افکنی میان مسئولین و مردم اظهار کرد: نمی‌شود گفت که نبایدنقد یا   انتقادی وجود داشته باشد، اما  باید پرانتز این انتقادات آنقدر باز باشد تا همه قوا و نهادهای نظام را در بر بگیرد، آن وقت است که انتقادات بیان شده به دل مردم می‌نشیند و نسبت به آن واکنش منفی نشان نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دایره انتقاداتمان را باید گسترش دهیم. نباید انتقاداتمان تبعیض آمیز باشد تا فقط یک جریان یا یک قوه خاص را فقط نشانه بگیرد.

 این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر هر حرفی در جای خود معنا پیدا می کند . در شرایط امروز جامعه ایران و با توجه به تحولات جهانی بویژه منطقه، وحدت، همدلی و همصدایی میان مردم و مسئولین از اولویت بیش‌تری نسبت به نقد جناحی و گروهی بر خوردار است.

نجف گفت: هر اختلاف نظری که در سیاستمان داشته باشیم باید بدانیم که جای نقد سیاسی در نماز وحدت آفرین عید فطر نیست. مقام معظم رهبری در همین مراسم تاکید مکرری بر  لزوم وحدت و انسجام داخخلی داشتند، خوب است که به این توصیه ها توجه شود . به جای منفعت شخصی منافعع ملی مد نظر تریبون‌دارها قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام عضو حزب اسلامی کار نقد و انتقاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به عملکرد این نهاد در زمینه‌های مختلف، گفت: این حجم عظیم از کار، یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در نشست خبری با رسانه‌های کرمان با اشاره به ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برگزاری مراسم از جمله این ماموریت‌هاست که یکی از مراسم پیش رو بزرگداشت دهه کرامت است. 

وی افزود: این مراسم با همکاری آستان‌های مقدس داخل کشور و استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله کانون‌های مساجد در ایران و در خارج از کشور هم برگزار می‌شود. 

موسی پور هماهنگی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و دهه امامت و ولایت را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: به صحنه آوردن مردم و ایجاد زمینه برای ابراز احساسات و نظرات آنان در مسائل بین المللی و دفاع از مردم مظلوم هم جزء ماموریت‌های شورا است‌.

رئیس ورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه فضای کشور همواره در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و انعکاس دیدگاه‌ها و عواطف مردم بوده، گفت: از همان روز اول طوفان الاقصی اولین کشوری بودیم که برای جشن سراسری و مراسم شکرگزاری فراخوان دادیم و علاوه بر این چند راهپیمایی سراسری برگزار و جمعه‌های خشم هم هر هفته در تعدادی از استان‌ها برای شعله‌ور ماندن این خشم برنامه‌ریزی شد.

وی برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مواجهه با هتک حرمت مقدسات توسط دشمنان اسلام را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نام برد و افزود: در مجموع این حجم عظیم از کار یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست زیرا مجموع نیروهای ما در کشور ۲۵۰ نفر بیشتر نیست و هنر شورا این است ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی و تشکل‌های مردم نهاد را پای کار بیاورد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس