Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تیمور خالدی، مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان گفت: هتل داوینکو هتلی سه ستاره در بانه است که بیش از 80 تخت به اقامت‌های استان اضافه خواهد کرد. این هتل تا اواسط تیرماه با سفر معاون ریاست جمهوری و رئیس یازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فعالیت خود را رسما آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است در این دیدار علی اصغر مونسان از ظرفیت‌های مختلف استان رد بخش‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدید داشته باشد و پروژه هتل‌سازی با کلنگ‌زنی آغاز شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: مجتمع بابارای بانه که از مجتمع‌های تفریحی گردشگری استان است از جمله اماکنی است که مورد بازدید قرار می‌گیرد. این مجتمع خدمات اقامتی و تفریحی به مسافران ارائه می‌کند و گردشگران می‌توانند با سفر به این استان از اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها، شهربازی و فروشگاه‌های صنایع دستی آن بهره ببرند.

خالدی در بخش دیگری از سخنانش به میزبانی استان کردستان از نخستین جشنواره استانی رسانه و میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: این جشنواره در سه بخش صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و بخش ویژه منظر فرهنگی هورامان و ثبت جهانی، با هدف معرفی هرچه بیشتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، آذر سال جاری برپا خواهد شد.

وی در ادامه افزایش توجه رسانه‌ای و تولید محتوای رسانه‌ای در زمنیه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، معرفی ظرفیت‌های گردشگری کردستان و توجه بیشتر به ظرفیت‌های فرهنگی و طبیعی هورامان را از جمله اهداف این جشنواره معرفی کرد و تصریح کرد: آثار علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره در بخش‌های سرمقاله، مقاله، تحلیل و یادداشت، عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری)، گرافیک و صفحه آرایی (ویژه مطبوعات)، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش (خبری و غیر خبری) و کاریکاتور (طنز تصویری) مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی استان کردستان همچنین یادآور شد: آثار علاقه‌مندان به حضور در جشنواره در بخش‌های گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی، تیزر، پادکست، موشن گرافیک، و پویانمایی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/7727

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بازدید از شهرستان اشتهارد، با امام جمعه محترم و دادستان این شهرستان دیدار کرد و همچنین از بنا‌های تاریخی این شهرستان از جمله امامزاده سلیمان (ع)، مجموعه صیادیه، مسجد جامع اشتهارد و مجتمع گردشگری روستای جارو بازدید کرد.
رحیم خاکی افزود: بر اساس اعتبارات ابلاغ شده، امسال بخشی از مرمت امامزاده سلیمان پیش برده می‌شود که در فاز اول مطالعات و استحکام‌سازی بنای شبستان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در این بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان بازدید و بر رفع موانع این طرح‌ها تأکید کرد و گفت: امسال امید می‌رود با پیشبرد طرح‌های گردشگری اشتهارد از جمله مجموعه گردشگری روستای جارو و پروژه دستکند‌های صخره‌ای اشتهارد تحولی در افق گردشگری این شهرستان ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان