Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ داوری اولیه هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم  در شورای عالی قرآن انجام شد.

براساس این گزارش، با پایان یافتن مهلت ثبت نام و ارسال تلاوت‌ها از سوی متقاضیان برای شرکت در هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، داوری اولیه این دوره از  ۳۰ خردادماه آغاز و تا جمعه، ۱ تیرماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی انجام مراحل داوری ابتدایی این طرح با حضور اساتید و داوران قرآنی، نمرات هر یک از شرکت‌کنندگان تعیین و کارنامه آنها تیرماه از طریق سایت شورای عالی قرآن منتشر خواهد شد.

در داوری ابتدایی هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، آثار ۲۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان که ثبت نام خود را به طور کامل انجام داده و تلاوت‌های خود را ارسال کرده‌اند مورد ارزیابی اساتید و داوران قرار گرفته است.

گفتنی است ؛ تلاوت‌هایی که در مرحله اولیه داوری حدنصاب امتیاز داوران را کسب می کنند، می‌توانند در آزمون‌های این طرح که در شهریورماه برگزار خواهد شد شرکت کنند.

کد خبر 4328387

منبع: مهر

کلیدواژه: داوری فعالیت های قرآنی قرآن کریم معرفی کتاب فلسفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قانعی راد قرآن ماه مبارك رمضان نقد کتاب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی معرفی نشریات انجمن جامعه شناسی ایران علوم انسانی تازه های نشر انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک