Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از قم؛ ثبت نام مبلغان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت تبلیغ در ایام تابستان از روز یکشنبه ۳ تیرماه آغاز می شود.

مهلت ثبت نام مبلغان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها تا ۱۵ تیرماه است و متقاضیان تبلیغ در ایام اوقات فراغت تابستان می‌توانند به سامانه الکترونیکی به نشانی http://tabligh.jz.ac.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.
از آنجا که در ایام اوقات فراغت تابستان، برنامه‌های مختلفی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و عموم بانوان در مکان‌های دینی و فرهنگی از جمله مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری، پایگاه‌های بسیج و غیره برگزار می‌شود، بانوان طلبه جهت تبلیغ به این مکان‌ها در سراسر کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در دیدار اعضای نهادهای حوزوی استان عملیات غرورآفرین پهپاد و موشک‌باران مراکز داخل سرزمین اشغالی را تبریک گفت.

وی با اشاره به حضور اعضای اصلی سازمان تبلیغات، مرکز خدمات و حوزه علمیه خواهران و برادران، افزود: تحقق اهداف حوزوی مشارکت نهادهای دیگر را می‌طلبد و باید در این زمینه تعامل داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر هم وظیفه ماست و در سال گذشته از بیش از ۴ هزار مسجدی که در استان داریم، هزار و ۵۶۷ مسجد امام جماعت داشت، یعنی حدود یک سوم.

امام جمعه ساری ادامه داد: امسال هم کمک کنید تا چند مسجد را می‌توانیم از رکود به فعال بودن تبدیل کنیم و اگر بناست نهادهای حوزوی در جلسات رسمی و شوراها حضور پیدا کند اول باید خودمان را بیابیم و کاملاً منسجم فکر، طرح، برنامه و خواسته داشته باشیم.

عضو خبرگان رهبری خواستار شد: اعضای دبیرخانه هم باید مشخص شود، هیأت اندیشه‌ورز مسائل و راهکارها را پیدا کرده و پیگیری کنند و علاوه براین، بحث بودجه هم یکی از مسائل مهم است.

این مسئول با بیان اینکه نیاز به خودنگری داریم، گفت: تبلیغ در مدارس به مراتب مهمتر از تبلیغ در مساجد است و آموزش و پرورش باید به دولتی شدن برگردد و از واگذاری و برون‌سپاری بیرون بیاید.

کد خبر 6079077

دیگر خبرها

  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه
  • طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد
  • طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز آغاز شد
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز