Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیر کل امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه ورود بانوان به ورزشگاه‌ به صورت یک مطالبه عمومی مطرح شده است گفت:لذا ما نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم و به سادگی از آن عبور کنیم.

ثریا شارقی، مدیر کل امور بانوان استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شبستان با اشاره به ورود بانوان به ورزشگاه گفت: در حال حاضر ورود بانوان به ورزشگاه‌ به صورت یک مطالبه عمومی مطرح شده است لذا ما نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم و به سادگی از آن عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار بر حذف و نادیده گرفتن آن باشد باید دلیل آن از سوی مسئولان مربوطه به صورت شفاف برای مردم بیان شود.

 

وی بیان کرد: در صورتی که حاکمیت و مسئولان نظام به این جمع بندی برسند که باید ورود بانوان به ورزشگاه اجرایی شود، قطعا باید شرایط حضور بی حاشیه خانواده ها فراهم شود.

 

شارقی تصریح کرد: استاندار گفتند:اجازه دهید آرام و تدریجی این کار را بررسی کنیم و پیش ببریم ،وقتی ایشان به عنوان عالی ترین مدیریت حاکمیتی استان تهران این موضوع را بیان می کنند ،قطعا برنامه هایی برای حل این موضوع خواهند داشت لذا ما باید کمی حوصله به خرج دهیم تا ببینیم موضوع به کجا ختم می شود.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران در ادامه افزود: لذا اعتقاد بنده این است، چون این موضوع به صورت یک مطالبه عمومی درآمده ما باید سازوکار و زمینه های اجرایی آن را فراهم کنیم تا هم موضوع برای افرادی که با رفتن خانواده ها به ورزشگاه مشکل دارند، حل شود و هم به مطالبه ها و خواسته های جوانان را پاسخ دهیم.

 

وی با بیان اینکه ما باید نظر همه علما و کارشناسان مربوطه در این خصوص را جویا شویم تا یک راهکار برای برون رفت از این مسئله پیدا کنیم، افزود: اگر علما با ورود بانوان به ورزشگاه دغدغه دارند باید سعی کنیم دغدغه های انها را برطرف کنیم.

 

شارقی با بیان اینکه زیرساخت های لازم باید برای ورود بانوان به ورزشکار حل شود، اظهار کرد: سرویس های بهداشتی، اختصاص جایگاه ویژه برای بانوان و فرهنگسازی رفتاری از جمله زیرساخت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین ممکن است در ورزشکار شعارها و حرف هایی زده شود که خارج از شأن خانواده ها باشد لذا می طلبد که این ملاحظات در ورزشگاه مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران در ادامه افزود: ناگفته نماند اگر آقایان هم در مقابل خانم ها قرار بگیرند ،قطعا رعایت احترام آنها را کرده و در رفتارشان تغییر ایجاد خواهند کرد لذا بخشی از حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ساختاری است که باید امکانات لازم فراهم شود و بخش دیگر هم فرهنگسازی رفتاری می باشد که باید با آموزش های لازم انجام پذیرد.

 

وی با بیان اینکه مردم هم باید بدانند که علما و روحانیون به جهت مصلحت جامعه و جوانان برخی ملاحظات را می کنند، گفت: آنها نمی خواهند خود را در مقابل جوانان قرار دهند و خواسته های آنها را نادیده بگیرند ،بلکه علما و روحانیون در قبال جامعه احساس مسئولیت می کنند، بنابراین ما باید ابتدا آرامش فکری برای آنها فراهم کنیم و مطمئن باشید که آنها هم با ما همراه خواهند شد.

 

شارقی در خصوص پوشش نامناسب برخی بانوان در ورزشگاه ها تصریح کرد: ما هر شرایط و ضوابطی را که برای ورود به ورزشگاه تعریف کنیم قطعا بانوان خواهند پذیرفت چون علاقه مند ورود به ورزشگاه هستند لذا در صورت اتخاذ تصمیمات نهایی در این زمینه قوانین و شرایط خاص ورود بانوان به استادیوم هم تعریف خواهد شد.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه ورود به ورزشگاه آرزوی بسیاری از بانوان جامعه می باشد، خاطرنشان کرد: وقتی این موضوع به صورت یک آرزو برای برخی از بانوان جامعه ما مطرح می شود صددرصد ما هم نمی توانیم بی تفاوت از کنار این مسئله عبور کنیم لذا حتما باید این موضوع را دیده و حل کنیم  همچنین رفع مشکلات موجود را در دستور کار خود قرار دهیم و شرایط لازم را برای این امر مهم فراهم کنیم.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس مساجد کانون های مساجد آمریکا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قوه قضائیه خبرگزاری شبستان برجام ورود بانوان به ورزشگاه علما و روحانیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی