Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ یک دیپلمات سابق و ایتالیایی واتیکان به دلیل وجود تصاویر مستهجن مربوط به کودکان در تلفن همراهش به پنج سال زندان محکوم شد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی»، «مانسیگنور کارلو کاپلا» سفیر سابق واتیکان روز شنبه در جریان محاکمه‌اش  سرانجام به تماشای تصاویر مستهجن مربوط به کودکان از تلفن همراهش اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپلای پنجاه و یک ساله در جریان جلسه دادگاه  اذعان کرد که مشاهده تصاویر مستهجن درباره کودکان یک مانع در حرفه‌ کاری‌اش و به عنوان «کشیش» بود.

این دیپلمات سابق واتیکان که در سفارت واتیکان در واشنگتن.دی.سی حضور داشت، گفت که با اشتراک گذاری تصاویر مستهجن در برخی شبکه‌های اجتماعی بدین کار مبادرت می‌ورزیده است. وی همچنین انتقال به آمریکا را موجب بروز بحران در زندگی‌اش خواند.

به گزارش راشاتودی، قضیه این کشیش خلافکار واتیکان در اوت 2017 و با هشدار وزارت خارجه آمریکا به اسقف اعظم برملا شد.

وی در کانادا نیز با مشکل مواجه شد و پلیس شهر «وینسور» برای او حکم جلب صادر و اعلام کرد که کارلو کاپلا حین دیدار از یک کلیسا در این منطقه گوشی همراهی داشته که در آن تصاویر مستهجن وجود داشته است.

مانسیگنور کارلو کاپلا سرانجام ماه آوریل از سوی واتیکان دستگیر شد و «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان در آن زمان از جامعه مسیحیان عذرخواهی کرد. دادگاه جنایی واتیکان  نیز این کشیش را  5 هزار یورو  جریمه کرده است.

منبع:فارس

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی کانادا کودکان واتیکان وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل

منابع خبری گزارش داده اند طالبان سید نبی نبیل، دیپلمات‌ ارشد وزارت امور خارجه این گروه را بازداشت کرده‌اند.

این دیپلمات از خانه‌اش در منطقه شهرک مسعود از مربوطات ناحیه پانزدهم شهر کابل بازداشت شده است.

دلیل بازداشت نبیل که عضو حزب جمعیت اسلامی افغانستان نیز است، معلوم نیست.

‏سید نبی نبیل، باشنده اصلی روستای سنگ‌اتش ولسوالی فرخار ولایت تخار است و در حکومت پیشین، معاون سفارت‌های افغانستان در کویت و عربستان سعودی بود.

او در مقاومت اول یکی از افراد کلیدی احمدشاه مسعود نیز بود و پس‌ از به قدرت رسیدن دوباره طالبان در وزارت خارجه زیر اداره این گروه کار و در شهر کابل زندگی می‌کرد.

طالبان تا کنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند