Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:28:48 GMT

کروس: تیم‌ها جرات مثل ما بازی کردن را ندارند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۳۰۰۵

کروس: تیم‌ها جرات مثل ما بازی کردن را ندارند

تونی کروس، ستاره تیم ملی آلمان که گل نجات بخش این تیم را در دقیقه 95 به ثمر رساند، مدعی شد که تیم‌های کمی در دنیا با شرایط آلمان جرات دارند هجومی بازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که آلمان در دیدار اول خود شکست خورده بود، شب گذشته به مصاف سوئد رفت و در ابتدا از حریف عقب افتاد و یک گل دریافت کرد ولی آنها سخت جنگیدند و در ابتدا با گل رویس، یک گل را جبران کردند و در دقایق پایانی، تونی کروس با یک ضربه ایستگاهی دیدنی، دروازه حریف را باز کرد تا امیدهای آلمان زنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

حال آلمان با یک پیروزی صعودش را به دور بعد قطعی خواهد کرد و کروس معتقد است که تیم های زیادی نیستند که جرات اینگونه بازی کردن در این شرایط را داشته باشند.

 

او گفت:" فکر می‌کنم امروز خیلی خوب بودیم. اگر 400 پاس در بازی داده باشیم، فقط دو تا پاس خراب شده که یکی به گل حریف منجر شد. ولی ما جرات این را داشتیم که بازی مستقیم در نیمه دوم انجام دهیم، تیم‌های کمی امکان چنین کاری دارند. خیلی از ما انتقاد شده ولی فکر می‌کنم درست به موقع پیروز شدیم. این حس بود که اگر حذف شویم، شاید تعدادی از مردم آلمان هم خوشحال شوند."

 

تیم ملی آلمان تونی کروس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو