Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان،  محمدعلی سلیمی بیان داشت: از زمان ابلاغ اعتبارات اشتغالزایی به طرحهای اشتغال فراگیر و روستایی استان، تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. از این میزان تسهیلات، بیش از ۶۱۳ میلیارد ریال به طرحهای روستایی و بیش از  ۴۷ میلیارد ریال نیز به طرحهای فراگیر در قالب۶۰ طرح توسط بانکهای عامل در بخشهای مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری و غیره پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در مجموع۳۳۶ طرح به مبلغ۳ هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است.

سلیمی اظهارداشت: سال گذشته در مجموع۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های اشتغالزایی استان اختصاص یافت که از این مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی، کسب و کارهای خرد و کوچک و خود اشتغالی، ۳۵۲ میلیارد تومان با اولویت رسته شغلی که منجر به ایجاد اشتغال بیشتری شود برای اشتغال فراگیر به منظور ایجاد، توسعه و سرمایه در گردش و ۲۸۹ میلیارد تومان نیز از منابع صندوق توسعه ملی برای طرحهای اشتغال روستایی و شهرهای زیر۱۰ هزار نفر جمعیت با اولویت تعاونی ها اختصاص داده شد که در حوزه مشاغل خانگی بخش زیادی از تسهیلات جذب و برای سالجاری نیز در این بخش تسهیلاتی اختصاص داده شده و روند پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی نیز ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در خصوص اعطای تسهیلات شش درصدی برای مناطق روستایی و عشایری گفت: با اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، از محل صندوق توسعه ملی در بخشهای مختلف اقتصادی اعطا می شود.

وی بیان داشت: دوره استفاده از تسهیلات طرحهای مشمول سرمایه ثابت حداکثر دو سال و دوره تنفس یکسال و بازپرداخت شش سال تعیین و مجموع دوره تامین مالی تسهیلات سرمایه در گردش حداکثر ۱۸ ماه می باشد و آورده متقاضی مطابق مقررات بانکی تعیین می گردد.

قابل ذکر است که متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح اشتغال فراگیر و روستایی برای بهره مندی از این تسهیلات باید در سامانه کارا به نشانی Kara.mcls.gov.ir  ثبت نام کنند که پس از تایید طرح، کمیته‌های فنی ابعاد طرح را به لحاظ کیفی و کمی مورد بررسی قرار می دهند و پس از تایید نهایی، طرح برای تامین اعتبار به بانک معرفی و پس از بررسی در صورت داشتن توجیه فنی و اقتصادی، طرح در نوبت دریافت وام اشتغال قرار می گیرد

کد خبر 4328823

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال زایی تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر خبرگزاری مهر یاسوج کرمانشاه بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۳۵۰ میلیون تومان