Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:23:48 GMT

جایزه «علیمحمدی» به فارغ التحصیلان ریاضی اعطا شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۳۲۷۶

جایزه «علیمحمدی» به فارغ التحصیلان ریاضی اعطا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، دومین جایزه علیمحمدی در ریاضیات مشترکا به دو دانش آموخته دکتری ریاضیات اعطا شد که علی خزلی از دانشگاه صنعتی شریف و طاهره آلادپوش از پژوهشگاه دانش‌های بنیادی موفق به کسب این جایزه شدند.

هشتمین جایزه‌ علیمحمدی در رشته فیزیک و دومین برندگان جایزه علیمحمدی در رشته ریاضی طی مراسمی با حضور خانواده شهید دکتر علیمحمدی معرفی و تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین جایزه علیمحمدی در رشته ریاضیات به علی خزلی از دانشگاه صنعتی شریف و طاهره آلادپوش از پژوهشگاه دانش‌های بنیادی اهدا شد.

علی خزلی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

کسب مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی در مکزیک سال ۸۴، مدال طلای المپیاد جهانی دانشجویی در اکراین سال ۸۵، مدال طلای المپیاد جهانی دانشجویی در اوکراین سال ۸۷ و رتبه دوم کنکور کارشناسی ارشد در رشته ریاضی سال ۸۷ را نیز در کارنامه علمی خود دارد.

سید محمدرضا طاهری از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و علیرضا ملایی‌نژاد از پژوهشگاه دانش‌های بنیادی نیز مشترکا موفق به دریافت این جایزه در رشته فیزیک شدند.

جایزه علیمحمدی به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی استاد دانشگاه تهران و اولین دانش‌آموخته دکتری فیزیک داخل کشور نامگذاری شده است.

این جایزه علمی توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال ۱۳۹۰ به رساله‌های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند اعطا می‌شود.

کد خبر 4328821 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شریف شهدای هسته ای تحقیقات علمی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی فناوری نانو ایالات متحده آمریکا فناوری فضایی گوگل اینترنت شرکت دانش بنیان محمد جواد آذری جهرمی امنیت اطلاعات موبایل سلول بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم اظهار کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس‌جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهم‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی