Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران ، زمان پرداخت سهم صاحبان فیلم‌های روی پرده از عایدی نمایش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینمایی را پایان بازی‌های جام جهانی اعلام کرد.

ایران آنلاین / سرتیپی در توضیح این خبر افزود: ما تا زمان نمایش آخرین دیدار (فینال جام جهانی) و بررسی میزان فروش سینماها از نمایش فوتبال در سالن ها منتظر می‌مانیم و پس از آن با توجه به این میزان فروش، درصدی را به تهیه‌کنندگان و صاحبان فیلم اختصاص می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص درصد تخصیصی برای صاحبان فیلم و اینکه اساسا چه ضابطه و چارتی برای آن در نظر گرفته شده است ،نیز توضیحی نداد و بررسی این موضوع را نیز موکول به جلسات بعدی شورای عالی اکران کرد.

گفتنی است تا کنون دو دیدار از شش مسابقه فوتبالی که شورای عالی اکران برای نمایش آن در سالن های سینمایی مجوز صادر کرده، گذشته است و در همین دو دیدار مبلغی بیش از یک میلیارد تومان عاید سینماداران شده است.

این تاخیر در پرداخت و حتی تاخیر در اعلام درصد تخصیصی به صاحبان فیلم در حالی است که تمام تهیه کنندگان و صاحبان اثر از این رویداد ناراضی و آزرده خاطر هستند و اساسا چنین تصمیمی را یک طرفه و بدون هماهنگی و مشورت با خود می‌دانند./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود

نواب نصیرشلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره انتقادها پس از عدم کسب سهمیه المپیک توسط رضا دهدار در آخرین گزینشی المپیک پاریس گفت: صفر تا صد انتخاب وزنه‌ها برای رضا دهدار در مسابقات جام جهانی تایلند درست و عالی بود، ما تمام جوانب را سنجیدیم و این وزنه‌ها را انتخاب کردیم. هر کس هم به نحو انتخاب وزنه‌ها منتقد است، اشتباه می‌کند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که برخی اهالی وزنه‌برداری معتقدند باید دهدار در حرکت اول دو ضرب وزنه ۲۱۳ یا ۲۱۴ را می‌زد، عنوان کرد: افرادی که به انتخاب وزنه‌های دهدار در مسابقات جام جهانی تایلند انتقاد می‌کنند، همین افراد بعد از اینکه دهدار وزنه‌ها را می‌انداخت قطعاً دوباره به ما انتقاد می‌کردند و می‌گفتند باید دهدار از وزنه‌های سبک‌تر شروع می‌کرد تا اعتماد به نفس بگیرد.

نصیرشلال عنوان کرد: این افراد تنها دوست دارند حرف بزنند. متأسفانه شرایطی در وزنه‌برداری ایران به راه افتاده و یک سری از افراد فکر می‌کنند اگر حرف نزنند از قافله عقب می‌افتند. این افراد فکر می‌کنند با انتقاد دیده می‌شوند و در هر موضوعی اظهارنظر می‌کنند. البته ما به این مسائل توجهی نمی‌کنیم و در جامعه وزنه‌برداری کسی به این اظهارنظرها اهمیتی نمی‌دهد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ایران در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که دهدار در دو ضرب با وجود اینکه وزنه تخصصی‌اش است، اما نتوانست رکوردی ثبت کند، گفت: شرایط خیلی خوب بود. او در یک ضرب وزنه‌های خوبی ثبت کرد. در دو ضرب هم شرایط خوبی داشت اما حرکت دوم و سوم را نتوانست بالای سر ببرد. دهدار حتی در پشت صحنه مسابقات هم وزنه‌های خوبی ثبت کرد، اما در نهایت بعضی وقت‌ها آن طور که انتظار داریم پیش نمی‌رود.

نصیرشلال در مورد احتمال شانس کسب سهمیه از سوی دهدار عنوان کرد: این اتفاق ممکن است رخ بدهد. در حال حاضر دهدار در جایگاه یازدهم رنکینگ جهانی قرار دارد و اگر وزنه‌برداری آزمایش دوپینگ‌اش مثبت شود یا دچار آسیب دیدگی شود، احتمال دارد دهدار جز ۱۰ نفر رنکینگ جهانی قرار بگیرد. این شانس برای او هست اما خیلی کم است. این اتفاق خیلی بعید است و شانس او یک درصد شانس داشته باشد. با این حال باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به برخی انتقادها مبنی بر اینکه بهتر بود میرمصطفی جوادی در شرایط مسابقه قرار می‌گرفت و وزنه می‌زد، گفت: این موضوع به کادر فنی و خود وزنه‌بردار ارتباط دارد و کسی نمی‌تواند در مورد آن اظهارنظر نکند. خیلی از مسائل فنی و روحی و روانی وزنه‌بردار به کادر فنی ارتباط دارد.

نصیرشلال عنوان کرد: وقتی وزنه‌بردار در یک مسابقه نتیجه خوب می‌گیرد همه در این موفقیت نقش دارند به غیر از کادر فنی. یک نفر می‌گوید پدر و مادر وزنه‌بردار، یک نفر می‌گوید مربی شهرستان او یا مسئولان استانش کمک کردند که این وزنه‌بردار موفق شده اما هیچ کس نمی‌گوید این اتفاق با همراهی و همکاری کادر فنی تیم ملی رخ داده است. اگر وزنه‌بردار نتیجه نگیرد تنها کادر فنی مقصر است. متأسفانه این مسائل همیشه بوده و هست و دور از ذهن نیست اما در کل اخلاقی هم نیست. در همین مسابقات جام جهانی تایلند وزنه‌برداران ما چهار رکورد را ارتقا دادند اما کمتر کسی به آن توجه کرد.

وی گفت: علی داوودی در دو ضرب، دهدار در یک ضرب، آیت شریفی در یک ضرب و دو ضرب همگی رکوردشکنی کردند اما کمتر کسی به این مسائل توجهی کرد. رکوردشکنی در هر مسابقه‌ای بسیار سخت است.

کد خبر 6078927 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود