Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوناتن بت کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازی چشم نواز ملی پوشان ایران مقابل ستارگان اسپانیا، به خبرنگار برنا گفت:خوشبختانه تیم ملی فوتبال در این دیدار نماینده‌ای شایسته برای مردم ایران بود و نشان داد جوانان ما دارای چه توانمدی و پتانسیل قدرتمندی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از دیدار تیم فوتبال ایران برابر اسپانیا همه مردم دعا می‌کردند بازیکنان بازی خوبی را به نمایش بگذارند و کمتر گل بخورند اما در پایان این دیدار مردم می‌گفتند ای کاش پیروز می‌شدیم و من فکر می‌کنم حداقل نتیجه عادلانه مساوی بود و به طور کلی این بازی نشان داد فوتبال ایران چه رشد چشمگیری داشته است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس درباره حضور وزیر ورزش وجوانان در روسیه و اهدای پاداش برد مراکش پیش از بازی با اسپانیا اظهار داشت: من فکر می کنم حضور وزیر ورزش و جوانان در روسیه بسیار ارزشمند بود چراکه این موضوع باعث شد ملی پوشان روحیه مضاعفی داشته باشند و پرداخت پاداش برد مراکش نیز بسیار به موقع و به جا بود و برای تیم روحیه بخش. اگرچه جوانان ایران برای پاداش بازی نمی‌کنند و پاداش اصلی را از مردم گرفته‌اند اما همین که شخص اول ورزش کشور در کنار بازیکنان بود و از تلاش‌های آنها تجلیل کرد، ارزشمند و برای بازیکنان و کادر فنی روحیه بخش است و بنده از دکتر سلطانی‌فر تشکر می‌کنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره بازی با اسپانیا نیز عنوان کرد: بنده مانند همه مردم به این تیم برای غلبه بر پرتغال و صعود از این گروه سخت امیدوار هستم و این مهم برای بچه‌های ما غیرممکن نیست. به هر حال کسب هر نتیجه دیگری هم چیزی از ارزش‌های ملی پوشان ایران کم نمی‌کند. ما با قهرمان اروپا بازی داریم اما من فکر می‌کنم بچه‌ها به خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند دروازه هر تیمی را باز کنند همانگونه که دروازه اسپانیا را باز کردند و داور گل را مردود اعلام کرد.

خبرنگار: هدایت علیزاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی

به گزارش ورزش سه، از دقایقی بعد آیین واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار خواهد شد که هم اکنون وزیر ورزش نیز وارد این جلسه شده است.

وزیر ورزش که تا امروز سکاندار هدایت این دو باشگاه محسوب می‌شد ، حالا سهمش از مالکیت سرخابی‌ها به کمتر از ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

این در حالی است که مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی هم در این مراسم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش