Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از معلمان حق التدریسی در اعتراض به وضعیت استخدامی‌شان مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، جمعی از معلمان حق التدریسی با حضور در مقابل مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.

آنها همچنین از نمایندگان درخواست کردند هرچه سریع‌تر طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدرسی و معلمان نهضت سواد آموزی را بررسی و تعیین تکلیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام معلمان حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای از وزیر راه و شهرسازی خواست بودجه ۲۰۰ میلیارد ریالی فنس‌کشی در جاده میامی - سبزوار را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه طی نامه‌ای به مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، نوشت: «مطابق مصوبه جلسه مشترک مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ مقرر شده بود که مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای فنس کشی در این جاده اختصاص یابد.

با توجه به نظر سازمان راهداری مبنی بر انتقال این اعتبار به سازمان محیط زیست یا استانداری سمنان جهت انجام این پروژه همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

به دلیل رسانه‌ای شدن این موضوع و مطالبات مردمی و سمن‌ها به عنوان یکی از وعده‌های تحقق نشده آن وزارتخانه و این سازمان، لازم است این مساله در مدت زمان کوتاه تعیین تکلیف شود.»

کد خبر 744503

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز