Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر،کاوه فلک الفلاکی یا بیان این‌که از ظرفیت ها ، منابع و پتانسیل های این بانک برای توسعه کلان شهر اراک استفاده خواهیم کرد، گفت: این بانک طی سال های اخیر با توان حداکثری خود و با سابقه کم، نقش تاثیرگذاری در توسعه زیرساخت های شهری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: معتقدیم بانک شهر می تواند با استفاده از تمامی ظرفیت ها، منابع و پتانسیل های خود در گسترش و توسعه شهر اراک و حل مشکلات موجود مانند بافت های فرسوده فردین پور و منطقه شهرک سجادیه و پلهای روگذر و زیر گذر و پروژه تجاری بزرگ آفتاب نقش بسزائی ایفا کند.
فلک الافلاکی همچنین با بیان اینکه بانک شهر تاکنون توانسته در کاهش مشکلات و معضلات شهری ،شهرداری های سراسر کشور را یاری کند، خاطرنشان کرد : امیدواریم با ارتقاء و افزایش سطح تعاملات و همکاری ها میان بانک شهر و شهرداری کلانشهر اراک، این بانک بتواند نقش خود را در عمران و آبادانی این کلانشهر بیش از پیش انجام دهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است

ایسنا/خراسان شمالی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان‌ شمالی بر لزوم ترویج فرهنگ رضوی با مشارکت و هم‌افزایی نهادها و ضرورت بصیرت‌افزایی و تشریح ظرفیت‌های نهفته خراسان شمالی در فرهنگ ولایی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده امروز (۱۰ اردیبهشت ماه) در دومین نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت، با تاکید بر لزوم پاسداشت ارزش‌های این دهه و لزوم اجرای هرچه بهتر این امر در استان، اظهار کرد: دهه کرامت، دهه‌ای بسیار بزرگ است و راه همه اولیا، اوصیا و شهدا، کرامت بوده است. 

وی افزود: باید در دهه کرامت از ایده‌های نو برای گرامیداشت این امر بهره بگیریم، نه اینکه فقط برخی امور را صرفاً گزارش دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها برای گرامیداشت دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط عمومی در تمام سطوح جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی و ایجاد عزم همگانی برای تعظیم شعائر الهی در بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) و نکوداشت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از اهداف مهم و اصلی این ستاد است.

حجت‌الاسلام جلیل محمدی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند، برپایی سفره‌های کریمانه و پذیرایی از ایتام، میزبانی از خدام رضوی، جشن روز ملی دختران و برگزاری کارگاه عفاف حجاب از برنامه‌های دهه کرامت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال