Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاددانشگاهی گفت: همزمان با فرا رسیدن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و با حضور ریاست جمهوری از10 فناوری تولیدی این نهاد رونمایی می‌شود.

‌به گزارش ایسنا ، حمیدرضا طیبی در جلسه شورای معاونان و مدیران جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: درصدد هستیم با استفاده از توانمندی‌های جهاددانشگاهی، فضای مثبتی در کشور ایجاد نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه وظیفه جهاددانشگاهی الگوسازی است تا بتواند بگوید که توان برای پیشرفت در کشور داریم، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر باید مسئولان تمرکز، توجه و برنامه‌ریزی بهتر و مناسب‌تری داشته باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: کارکنان این نهاد از بهترین و خلاق‌ترین نیروها هستند و استفاده از این توانمندی می‌تواند به پیشرفت کشور بینجامد.

طیبی با اشاره به اینکه تحریم را دوست نداریم چرا که برای پیشرفت کشور خوب نیست، اضافه کرد: در صورت بروز تحریم باید تمام تلاش خود را برای تبدیل این تهدید به فرصت و تولید علم و فناوری برای رفع نیازهای کشور به کار گیریم.

وی با بیان اینکه مجاورت استان اردبیل با جمهوری آذربایجان، ایجاد یک مرکز پزشکی خوب و مجهز را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: اردبیل برای توسعه می‌تواند در چند زمینه گام بردارد که زمینه پزشکی یکی از ابعاد است که می‌تواند در توسعه صنعت گردشگری استان موثر عمل نماید.

رئیس جهاد دانشگاهی انعقاد تفاهمنامه همکاری جهاددانشگاهی و استانداری اردبیل در راستای کمک به تسهیل این امر را مهم عنوان کرد و ادامه داد: جهاددانشگاهی استان اردبیل، عملیاتی کردن طرح‌های خوبی چون ایجاد پایلوت نیمه صنعتی نشاسته پلیمری، فرآوری گیاهان دارویی، احیا و صیانت از فندق‌های استان و ایجاد مجتمع درمانی – تحقیقاتی را پیگیری می‌کند که امیدوارم با تحقق آن نقش این نهاد انقلابی در توسعه استان پررنگ‌تر شود.

طیبی با اشاره به آرامش حاکم بر فضای جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: این آرامش مایه خوشبختی است و تلاش ما هم ایجاد امنیت خاطر در کارکنان این نهاد است چرا که این امنیت تلاش بشتر برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده را سبب می‌شود.

وی با بیان اینکه دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کشور همکاری خوبی را با واحدهای این نهاد در سراسر کشور برای اجرای برنامه‌های تعیین شده دارد، افزایش تعامل رؤسای واحدها با مسئولان اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار

هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

او افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و تصریح کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی بیان کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد