Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-19@02:37:32 GMT

هاشمیان: می توانیم پرتغال را حذف کنیم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۳۵۶۹



مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 آلمان گفت: تیم ایران انگیزه و توان موفقیت مقابل پرتغال را دارد و حذف این تیم مقابل ملی پوشان کشورمان دور از دسترس نیست.

وحید هاشمیان روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا به روسیه در خصوص شرایط تیم ملی کشورمان در این رقابت ها اظهار داشت: تیم ملی در 2 بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و قطعا کی روش با تدابیر خاصی به مصاف پرتغال خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به اعتقاد من با توجه به فشار زیادی که بازیکنان ما در دو دیدار گذشته تحمل کردند قطعا کی روش در دیدار مقابل پرتغال به برخی بازیکنان استراحت خواهد داد و با ترکیبی متفاوت راهی میدان می شود.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بزرگترین هدف تیم ملی در دیدار مقابل پرتغال باید مهار رونالدو باشد. او بازیکن بسیار باهوشی است که منتظر کوچکترین فرصت برای گلزنی است.

مربی تیم 17 سال باشگاه هامبورگ آلمان اظهار داشت: در جام جهانی 2006 آلمان همراه با تیم ملی ایران مقابل این بازیکن قرار گرفتم و مهار این بازیکن انصافا کار مشکلی است. بازیکنان تیم ملی ایران نباید به هیچ عنوان در دیدار مقابل پرتغال ضربه ایستگاهی به حریف بدهند زیرا در این شرایط رونالدو به بهترین شکل از آن استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد و باید ضریب اشتباهات ما نسبت به دو دیدار قبل کمتر باشد. به اعتقاد من کی روش باید حداقل 2 بازیکن ایران را مامور مهار رونالدو کند و اگر این بازیکن از کار بیفتد توان پیروزی مقابل حریف را داریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به انتقادات مطرح شده به سردار آزمون هم اشاره کرد و اظهار داشت: در فوتبال دو پست به شدت مورد توجه علاقمندان است؛ یکی مهاجم و دیگری دروازه بان است. به خوبی شرایط امروز سردار آزمون را درک می کنم و امیدوارم او کمی به انتقادات بی توجه باشد.

وی تاکید کرد: سردار آزمون در طول دو بازی گذشته تیم ملی خود را وقف کار دفاعی کرده و خراب کردن روحیه او به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست. از ملی پوشان می خواهم در طول مدت حضور در جام جهانی به فضای مجازی بی توجه باشند تا تمرکز خود را حفظ کنند. وظیفه همه کمک به تیم ملی است و پرداختن به مسایل تخریبی روی تمام بازیکنان تاثیر منفی می گذارد.

هاشمیان با اشاره به عملکرد اسپانیا مقابل ایران ادامه داد: این بازی را از نزدیک تماشا کردم و توقع من از اسپانیا بسیار بیشتر بود. فاصله ها در فوتبال کاهش یافته و ای کاش برای موفقیت های بزرگتر پیش از جام جهانی با حریفان بزرگ روبرو می شدیم.

وی افزود: تیم ملی در دو بازی اخیر خود در کار دفاعی و ضد حملات بسیار مقتدر ظاهر شده و اطمینان دارم روند خوب ما در مقابل پرتغال هم ادامه خواهد داشت. هر دو مربی شناخت کاملی از یکدیگر دارند و انگیزه و توان موفقیت در تیم ملی ایران در این دیدار به خوبی دیده می شود.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است که در دو دیدار گذشته موفق شد مراکش (مغرب) را از پیش رو بردارد. تیم ملی کشورمان در دیدار با اسپانیا نیز با وجود ارائه یک بازی تماشایی در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سومین بازی تیم ملی ایران روز دوشنبه چهارم تیر ماه مقابل پرتغال برگزار خواهد شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد

سیاوش یزدانی در دقیقه ۷۱ دیدار برگشت تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان که با شکست ۳ بر یک نماینده کشورمان همراه بود، به دلیل خطای شدید روی مالکوم با کارت قرمز داور اماراتی بازی مواجه شد و زمین را ترک کرد.

با تصمیم کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، مدافع سپاهان علاوه بر محرومیت از یک بازی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به تبع اخراج از دیدار با الهلال روبه‌رو شده است، باید هزار دلار جریمه نقدی به این کنفدراسیون پرداخت کند.

سپاهان با وجود اینکه تنها تیم ایرانی راه‌یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود، با شکست ۶ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال، از صعود به دور یک چهارم نهایی بازماند.

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد / قلم قرمز روی چند بازیکن
  • اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد/ قلم قرمز روی چند بازیکن
  • شرایط بد مهدی طارمی در پورتو؛ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • شکایت باشگاه آلومینیوم از داور بازی با مس رفسنجان
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد/ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • علیپور در بین برترین بازیکنان ژیل ویسنته برابر براگا
  • نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • محبی محروم است ولی قاسمی‌نژاد به بازی برابر استقلال می‌رسد