Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یکی از ویژگی‌های جام‌جهانی حضور ستاره‌های حال و گذشته دنیای فوتبال در کشور میزبان مسابقات است و به قولی هر طرف را که نگاه می‌کنی، می‌توانی یک ستاره قدیمی یا حال حاضر را ببینی و لذت ببری. دیدن دیوید ترزگه ستاره سابق تیم یوونتوس و تیم ملی فرانسه در جام‌جهانی می‌تواند بهترین اتفاق ممکن برای هر خبرنگاری باشد حتی اگر او برای صحبت کردن فقط ۳ دقیقه وقت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوالی موزه فیفا در مسکو با ترزگه برخورد کردم. این بازیکن فرانسوی-آرژانتینی 40 ساله است و پس از بازی برای یک تیم هندی 3 سالی است که بازنشسته شده است.  


 بازی‌های تیم ملی ایران را تماشا کردی؟
فقط بازی مقابل اسپانیا را دیدم، اما از نتیجه و نحوه بازی ایران مقابل مراکش هم بی‌خبر نیستم و می‌دانم که جام را با پیروزی شروع کردید.


 نظرت درباره بازی ایران مقابل قهرمان سابق یورو و جهان چیست؟
تیم ملی ایران خیلی خوب بود و توانست به خوبی تیم پرستاره و قدرتمند اسپانیا را کنترل کند. در دفاع کاملا با برنامه بودید و حسابی اسپانیا را به زحمت انداختید.


 فکر می‌کنی همین اتفاق در دیدار ایران و پرتغال هم بیفتد؟
به نظرم مقابل پرتغال، تیم ملی ایران کار آسان‌تری خواهد داشت.


 بر چه مبنایی می‌گویی ایران مقابل پرتغال قهرمان یورو 2016 کار آسان‌تری نسبت به بازی با اسپانیا دارد؟
مقابل اسپانیا تیم ملی ایران باید یک تیم را مهار می‌کرد. اسپانیا ستاره‌های بزرگی مثل ایسکو، اینیستا، سیلوا، راموس، کارواخال و بوسکتس و... را دارد و برای مهار لاروخا باید توان و انرژی بیشتری خرج کرد و باید حواست به همه آن‌ها باشد. اما در بازی با پرتغال به نظرم ایران فقط باید یک نفر را مهار کند و بس!


 منظورت کریس رونالدوست؟
دقیقا. رونالدو بازیکنی است که در شب بد پرتغال هم می‌تواند بدرخشد،گل بزند و تیمش را به پیروزی برساند. بارها در دیدارهای پرتغال شاهد بودیم که رونالدو یک تنه به داد تیمش رسیده و‌ حریفان را مغلوب کرده است. او با شروع خوبش و هت‌تریک مقابل اسپانیا و گل 3 امتیازی‌اش مقابل مراکش نشان داد که چقدر آماده است حتی آماده‌تر از مسابقات یورو 2016 که یکی از ارکان اصلی پیروزی سلسائوی اروپا بود.


 بازی ایران و پرتغال تقابل عجیب کارلوس کی‌روش با تیم سابقش و کشورش است، نظرت در‌مورد کی‌روش چیست؟
کسی که با فرگوسن کار کرده، قطعا قابل احترام است. بیشتر از این نمی‌توان درباره کی‌روش حرف زد!


 سوال آخر؛ کدام تیم را مدعی اصلی قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ می‌دانی؟
در مرحله گروهی خیلی از تیم‌های درجه 2 و 3 فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و در مقابل تیم‌های صاحب سبک و مدعی شروع خوبی نداشتند. به نظرم هنوز برای قضاوت زود است. باید صبر کنیم تا چهره واقعی تیم‌ها مشخص شود.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی پرتغال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • (عکس) دیوید کامرون دست به سینه مقابل دختران جوان تاجیک
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست