Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، گفت: منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» و همچنین بخش «خانوادگی» اعلام شده است.

معصومه حسنی خوانسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی از میان آثار منتشر شده طی سه سال اخیر، 7 عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا(علیه السلام) را به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» و همچنین بخش «خانوادگی» معرفی کرده است.

 

خوانسار، در خصوص نحوه دریافت منابع و پرسشنامه، بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می توانند برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند. 

 

وی اظهار کرد: همچنین علاقه مندان می توانند پرسشنامه و فایل pdf منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.kermanshahpl.ir دریافت کنند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، در خصوص نحوه شرکت در مسابقه در بخش نوجوان، جوانان و‌ بزرگسالان، گفت: شرکت کنندگان در رده سنی نوجوان، جوان و بزرگسال می توانند هر یک از منابع معرفی شده را انتخاب و به سئوالات پاسخ دهد.

 

وی اضافه کرد: پاسخنامه ارسالی باید در یکی از قالب های فردی یا خانوادگی(2، 3، 4، 5 نفره و بیش‌تر) تکمیل و ارسال شود و تکمیل مشخصات فردی شامل:( مشخصات شناسنامه ای، کد ملی، تحصیلات، نشانی کامل پست الکترونیکی، شماره تلفن ثابت و همراه) در پاسخنامه الزامی است.

 

خوانسار، متذکر شد: «تصویرسازی از جذاب ترین بخش کتاب» و «ضبط و ارسال فایل ویدئویی از معرفی کتاب ها همراه با خواند جذاب ترین بخش های کتاب» به انتخاب کودک، دو روش پیش بینی شده برای شرکت کودکان در مسابقه کتابخوانی رضوی است.

 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در هر دو روش باید صفحه مربوط به بخش معرفی شده و یا تصویرسازی شده از کتاب را قید کنند، خاطرنشان کرد: کودکان می توانند با کمک والدین خود، توضیحات اعمالی پیرامون کتاب، بازجویی قصه ای از کتاب، خواندن بخشی از کتاب و... را با استفاده از گوشی های موبایل ضبط و در سامانه جشنواره که متعاقبا اعلام می شود، با هشتگ «#کتابخوانی_رضوی» بارگذاری کنند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، در خصوص مهلت و نحوه ارسال پاسخنامه ها، عنوان کرد: شرکت کنندگان می توانند پاسخنامه های خود را تا 31 تیر ماه سال جاری به یکی از کتابخانه های عمومی در سراسر کشور تحویل دهند.

 

خوانسار، با اشاره به جوایز هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: 313 نفر از برگزیدگان بخش انفرادی علاوه بر دریافت لوح سپاس و تندیس هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جایزه یک میلیون ریالی نیز دریافت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این 8 جایزه ویژه برای 8 برگزیده بخش خانوادگی اهدامی شود. بر این اساس مبلغ 5 میلیون ریال به خانواده اول و دوم 2 نفره، مبلغ 7 میلیون و 500 هزار ریال به خانواده اول سه نفره، 10 میلیون ریال به خانواده اول 4 نفره، 15 میلیون ریال به خانواده اول 5 نفره، مبلغ 5 میلیون ریال به خانواده دوم سه نفره، مبلغ 7 میلیون و 500 هزار ریال به خانواده دوم چهار نفره و مبلغ 10 میلیون ریال به خانواده دوم پنج نفره تعلق خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت فوتبال مجلس خبرگزاری شبستان جام جهانی سیاسی اخبار کانون های مساجد آمریکا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه های عمومی جشنواره امام رضا ع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند