Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل نعمت زاده صبح یکشنبه در جلسه هم اندیشی شهردار، رییس شورای اسلامی شهر  و مسئول واحد ترافیک و حمل و نقل عمومی شهرداری کهریزک با مدیرکل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که جهت پیگیری تعهدات شهرداری پایتخت نسبت به اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی در شهر کهریزک برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: باتوجه به استقرار مرکز دفن زباله آرادکوه در بخش جنوبی شهر کهریزک، روزانه بیش از ۸هزار تن زباله شهر تهران به این مرکز انتقال داده می شود که تردد روزانه چندین هزار خودروی سنگین بار سنگینی از مشکلات عمرانی و ترافیکی را به معابر این شهر تحمیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت زاده افزود: باتوجه به مساحت مرکز دفن زباله و موضوعات حقوقی، درحال حاضر امکان جابجایی این مرکز امکان پذیر نیست بنابراین  شهرداری کهریزک به عنوان متولی شهر، علاوه بر پیگیری های لازم جهت انتقال این مرکز به خارج از محدوده شهر به دنبال دریافت اعتبارات و تسهیلاتی جهت جبران معضلات ناشی از این همسایگی ناهمگون است به همین منظور در راستای تعدیل و جبران خسارات وارد شده به این شهر، شهرداری تهران موظف به تامین بخشی از اعتبارات پروژه های عمرانی و ترافیکی شهرداری کهریزک شده است که در این جلسه مشترک، تعهدات شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت و رایزنی های لازم جهت تسریع همکاری بین مدیران شهرداری کهریزک و شهرداری تهران انجام شد.

شهردار کهریزک در ادامه با اشاره به نصب پل مکانیزه مقابل ایستگاه مترو کهریزک بیان داشت: تکمیل پل دسترسی اتوبان تهران قم به خیابان بهشتی کهریزک، تعریض پل زیرگذر بهشت زهرا از شاخص ترین پروژه های اولویت دار شهرداری کهریزک بود که با توافق انجام شده در دستور کار سازمان مهندسی شهرداری تهران قرار گرفت.

وی آسفالت و خط کشی محوری جاده قدیم تهران قم را یکی دیگر از تعهدات شهرداری تهران در برابر شهرداری کهریزک عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آسفالت این محور سال گذشته به اجرا درآمده و خط کشی محوری جاده از ایستگاه مترو تا مرکز دفن زباله آرادکوه به طول ۷۰ کیلومتر در دو لاین رفت و برگشت درحال اجراست.

نعمت زاده در پایان اظهار داشت: برگزاری این جلسه فرصت مغتنمی را برای پیشبرد برنامه های عمرانی و اجرایی شهرداری کهریزک فراهم کرد و با اجرای تعهدات شهرداری تهران در کهریزک به زودی شاهد گره گشایی بخش قابل توجهی از معضلات شهر در حوزه ترافیک و عمران خواهیم بود.

کد خبر 4328869

منبع: مهر

کلیدواژه: زباله شهرداری کهریزک گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر خبرگزاری مهر یاسوج کرمانشاه بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند