Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ، اکبری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجانغربی گفت :اجرای  سامانه های فاضلاب ،  سامانه های آب ، تصفیه خانه های آب و فاضلاب اصلاح و باز سازی شبکه های آب ، هوشمند سازی شبکه و ارتقا بهره برداری از جمله طرح های اجرایی هستند
او گفت : برای اجرای این طرحها در استان آذربایجانغربی که از سالهای قبل آغاز شده است 1100 میلیارد تومان اختصاص یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری گفت  : در حال حاضر شاخص بهره مندی استان در حدود 2/64 درصد است و با بهره برداری از طرحها که در حال حاضر کل این پروژه ها تا 80 درصد پیشرفت دارد به 75 درصد خواهد رسید و در راستای تامین آب پایدار هم ظرفیت تامین آب پایدار هم در حال حاضر در حدود 7/9 متر مکعب در ثانیه است .
 به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجانغربی امسال ، سال طلایی استان در اجرای طرحهای آب و فاضلاب خواهد بود که در این زمینه شش تصفیه خانه آب و فاضلاب در خوی ، ارومیه ،سردشت ، مهاباد گلمان و پلدشت با اعتباری بیش از بر 350 میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید .
 امسال با بهره برداری از تصفیه خانه های در دست اجرای استان آذربایجانغربی ، ظرفیت تامین آب پایدار در این استان به 12 متر مکعب در ثانیه افزایش خواهد یافت .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ماکو طرح اب فاضلاب ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سیدامیر فتاحیان با بیان این مطلب در نشست مشترک معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج و نمایندگان وزارت دفاع، اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان ذیربط که در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری های وزارت دفاع در اجرای طرح های مختلف استان از جمله؛ امتداد بلوار ماهان اظهار داشت: موضوعات حقوقی مربوط به اراضی موسوم به باغ ارتش که طی سنوات گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی بوده است، با طرح در صحن شورای اسلامی شهر کرج بزودی تعیین تکلیف شده و امتداد بلوار ماهان زیر بار ترافیکی می رود.

وی افزود: وزارت دفاع در سطح استان البرز به منظور اجرای طرح های مختلف عمرانی همکاری مطلوبی با مسئولان استان داشته است که این روحیه با توجه به اهمیت انتفاع عمومی مردم در راستای تسهیل در تردد بسیار حائز اهمیت است.

فتاحیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به واسطه مدیریت نماینده عالی دولت در استان هم افزایی و وحدت رویه مطلوبی میان مدیران دستگاه های اجرایی حاکم است که ثمره آن خدمت مورد انتظار مردم از نظام جمهوری اسلامی را رقم می زند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با اجرای پروژه بلوار ماهان که با هدف تامین ارتباط ترافیکی در موازات خیابان شهید بهشتی در حال احداث است زمینه لازم برای تسهیل در عبور و مرور شهری و همچنین کاهش بار ترافیکی منطقه فراهم می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899001

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد