Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار کرمانشاه گفت: با افتخار به دستاوردهاي انقلاب اسلامي و با اميد به آينده کشور نگاه مي کنيم
به گزارش خبرگزاري آريا ؛مهندس هوشنگ بازوند در جلسه شوراي اداري استان با عنوان همايش استاني چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي که با حضورآيت ا.. علما نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مهندس فتاح رئيس کميته امدادامام خميني(ره)، معاونين استانداري و مديران استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، افزود: ارائه خدمات چهل ساله انقلاب اسلامي را جزء سرلوحة کاري خودمان مي دانيم و به اين خدمات در طول چهل سال گذشته افتخار مي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس شوراي اداري استان ارائه و تبيين هر گونه خدمات پرافتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به مردم به ويژه نسل جوان و فعلي کشور را بسيار مهم و الزامي بيان کرد و اظهار داشت: دهه هفتادي ها خيلي در جريان خدمات انقلاب اسلامي به کشور نيستند لذا شايسته است که اين خدمات به اين نسل گفته شود تا بيش از گذشته در جريان اين دستاوردها و خدمات قرار گيرند.
وي از تشکيل کميته هايي مختلف با مديريت معاونت سياسي و امنيتي استانداري به منظور ايجاد بسترهاي لازم براي ترويج و تبيين بهتر اين خدمات در استان خبر داد و گفت: اين کميته ها بايد گزارشات و مستندات خود را در بخش ملي و استاني تهيه کنند و آنها را در قالب کتابچه و به صورت مناسب در اختيار مردم قرار دهند و اين خدمات را به نوعي مطرح کنند تا مردم و جوانان در جريان تمامي کارها و اقدامات ارزشمند انقلاب اسلامي قرار گيرند.
وي با بيان اينکه بازگو کردن خدمات نظام جمهوري اسلامي به مردم به سال ها وقت نياز دارد، گفت: در اين جلسه به بعضي از اين خدمات اشاره خواهم کرد اما در آينده نزديک اين کميته ها با جديت و پيگيري بيشتر به بازگو کردن دستاروردهاي ارزشمند جمهوري اسلامي ايران خواهند پرداخت.
مهندس بازوند حضور و مشارکت مردم در انتخابات و ايام 22 بهمن و روز قدس را از دستاورهاي نظام در حوزه اجتماعي برشمرد و گفت: مردم به جهت اينکه خودشان را از صاحبان اين انقلاب مي دانند هر گاه احساس کنند که نياز به حضور آنها براي خنثي نمودن توطئه هاي دشمنان است در تمامي صحنه ها حضور و مشارکت پيدا مي کنند.
استاندار کرمانشاه تصريح کرد: مردم پس از سال هاي پيروزي انقلاب اسلامي در تمامي انتخابات حضوري گسترده داشته اند و همچنين در راه پيمايي ها مانند22 بهمن و روز قدس حضوري دشمن شکن دارند و تمامي اين حضور بواسطه اميدوار بودن مردم به آينده کشور است.
مقام عالي استان با اشاره به تاکيد امام خميني(ره) در برگزاري همه پرسي روز 12 فروردين ماه سال 1358 خاطر نشان ساخت: با توجه به اينکه همه اذعان داشتند که تمامي مردم ايران خواهان استقرار نظام جمهوري اسلامي هستند اما حضرت امام(ره) از ملت خواستند که در پاي صندوق هاي اخذ راي در روز همه پرسي حاضر شوند و با امضاي خودشان به استقرار جمهوري اسلامي راي دهند که در واقع اين تاکيد براي حضور، به معناي ارج نهادن جمهوري اسلامي به راي مردم است.
وي تشکيل بسيج مردمي، بسيج سازندگي، بسيج 20 ميليوني و جهادسازندگي را از دستاوردها و اقدامات بسيار بزرگ انقلاب اسلامي در حوزه اجتماعي عنوان کرد.
مهندس بازوند در ادامه سخنان خود به دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي در حوزه نظامي اشاره کرد و با بيان اينکه امروز ايران اسلامي در حوزه نظامي يکي از پرقدرت ترين سيستم هاي موشکي دنيا را در اختيار دارد، گفت: امروز اين قدرت موشکي مانع از تهاجم دشمنان به کشور شده است و نظام جمهوري اسلامي در حوزه نظامي به ويژه سيستم موشکي از پرقدرت ترين کشورهاست.
رئيس شوراي اداري استان در بخش ديگري از سخنان خود به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه فرهنگي اشاره کرد و افزود: احياء فرهنگ خودباوري يکي از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي است که اين فرهنگ اثرگذاري خود را در بخش هاي نظامي، اقتصادي و عمراني کشور نشان داده است و مردم با تکيه بر اين فرهنگ به اين باور رسيده اند که خودشان بايد مشکلات خودشان را حل کنند و متکي به کشورهاي بيگانه نباشند.
وي تصريح کرد: اگر امروز در بخش انرژي هسته اي به اين دستاوردهاي بسيار گسترده و ارزشمند دست پيدا کرده ايم بواسطه اتکاه داشتن به فرهنگ خودباوري و ايستادگي است.
استاندار کرمانشاه، احيا فرهنگ ايثار و شهادت را از ديگر دستارودهاي انقلاب اسلامي در حوزه فرهنگي عنوان کرد و بيان داشت: اين فرهنگ که نشات گرفته از فرهنگ عظيم عاشورا است توانست 8 سال جنگ تحميلي را اداره کند و به دشمنان بفهماند که تهاجم به ايران اسلامي دستاوردي جز ذلت و خواري براي آنها ندارد.
وي همچنين خدمت بي منت به مردم و توجه به محرومين و محروميت زدايي را از ديگر دستاوردها در حوزه فرهنگي دانست و اظهار داشت: زماني که رهبر کبير انقلاب اسلامي خود را خدمتگزار مردم معرفي مي کنند اينجا وجه تمايز مسئولين کشور با مسئولين ديگر کشورها مشخص مي شود و همچنين امام خميني(ره) در 14 اسفند سال 1357 دستور به تشکيل کميته امداد را به منظور توجه ويژه به مناطق محروم را صادر فرمودند.
وي بيان داشت: امروز مي بينيم که تمام ابلاغيه هايي که از سوي مقام معظم رهبري تحت عنوان سياست هاي کلي نظام براي سران سه قوه صادر مي شود در تمامي اين ابلاغيه ها توجه به قشر محروم و محروميت زدايي از مناطق محروم در صدر اولويت ها قرار دارد.
مهندس بازوند با اشاره به بعضي از شيطنت ها براي کم جلوه دادن دستاوردهاي نظام خاطرنشان ساخت: به دليل اينکه ايران اسلامي به دنبال ويترين سازي نبوده است دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند اما اگر نگاهي به کشورهاي خاورميانه و کشوري ثروتمند مانند عربستان بياندازيم، مي بينيم که عليرغم ويترين سازي در شهرهاي اين کشور، هنوز مردم در روستاهاي نزديک مکه و جده کپرنشين هستند اين در حالي است که امروز مطالبات مردم در روستاهاي کشور ايران افزايش سرعت ايتنرنت است.
استاندار کرمانشاه بيان داشت: اين مطالبات نشان از پيشرفت عميقي است که در کشور رخ داده در حالي ديگر کشورها به دنبال ويترين سازي هستند لذا ايران اسلامي به دنبال يک توسعه همه جانبه به همراه توسعه عدالت اجتماعي براي تمامي نقاط کشور است.
مقام عالي استان در بخش ديگري از سخنان خود به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه اقتصاد و عمران اشاره کرد و گفت: در حوزه اقتصادي و عمراني عليرغم همه توطئه ها يک تمدن بسيار بزرگ در حوزه نفت و گاز کشور در پارس جنوبي در حال شکل گيري است و تمامي اين اقدامات با توجه به همه تهديدها و تحريم ها شکل گرفته است.
وي افزود: امروز بزرگترين شرکت هاي نفت و گاز در ايران اسلامي ايجاد شده اند که توان رقابت با ديگر شرکت هاي خارجي را دارند اين در حالي است که قبل از انقلاب اين حوزه در انحصار بيگانگان بود.
مهندس بازوند تصريح کرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي يک انقلاب در حوزه سد سازي کشور شکل گرفت و امروز ايران جزء ده کشور اول جهان در بخش سدسازي است که تمامي اين دستاوردها توسط مهندسين کشور و در سايه فرهنگ خودباوري محقق شده اند.
وي همچنين اقدامات مهم در بخش قطار شهري، ساخت ريل و تونل را از ديگر اقدامات انقلاب اسلامي در حوزه عمران عنوان کرد.
استاندار کرمانشاه در پايان سخنان خود با بيان اينکه با افتخار به دستاوردها و گذشته انقلاب اسلامي و با اميد به آينده نگاه مي کنيم، گفت: اين اقدامات و دستاوردها دستاوردهاي بي سابقه اي است که اين اقدامات ارزشمند بايد به اطلاع مردم رسانده شود تا آنان اميدواري بيشتري پيدا کنند لذا مديران وظيفه دارند اين دستاوردها را در بخش ها و ابعاد مختلف به اطلاع و آگاهي مردم برسانند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی بعدازظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهید «محمد مهدی نجاتی نیا» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های معزز آنان هستیم و همه ما می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن حفظ نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حکم فرما کردند.

وی با بیان جایگاه خانواده معظم شهدا گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان است.

کد خبر 6081418

دیگر خبرها

  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید