Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نوری زاده روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تاکنون تیم های هلدینگ قائمشهر ، ستارگان ساری و بیمه رازی بابل برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.
وی در مورد انتقال امتیاز پاس رستمکلا به ساری هم گفت : تاکنون صحبتی در مورد انتقال این امتیاز انجام نشده است .
در سال گذشته تیم های ستارگان ساری ، بیمه رازی جویبار و پاس رستمکلا به نمایندگی از مازنی ها در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی کشور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این رقابت ها که 14 تیم از سراسر کشور حضور داشتند، تیم ستارگان ساری نایب قهرمان شد.
رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی کشور طبق برنامه ریزی قرار است که هفتم مرداد ماه آغاز شود.
6982/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد لیگ برتر شرکت مازنی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری

ساری ساعاتی پس از قطع همکاری با لاتزیو، با پیشنهاد 3 ساله ناتینگهام فارست رو به رو شد اما آن را رد کرد

طرفداری | به گزارش آلفردو پدولا، ناتینگهام فارست چندی پیش با مدیربرنامه‌های مائوریتزیو ساری تماس گرفت و سعی داشت با پیشنهاد قراردادی سه ساله، این سرمربی ایتالیایی را به لیگ برتر بازگرداند اما در دست‌یابی به هدف خود ناکام ماند. سران فارست همچنین این وعده را به ساری داده بودند که در صورت حفظ تیمشان در لیگ برتر، مبلغ گزافی به عنوان پاداش به او پرداخت خواهند کرد اما این پیشنهاد هم نتوانست ساری را برای بازگشت به فوتبال ترغیب کند.

ناتینگهام فارست که اخیرا با کسر 4 امتیاز به دلیل تخلفات مالی مواجه‌شده‌است، در رتبه هجدهم جدول لیگ برتر انگلیس حضور دارد و به طور جدی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند. فارست سه ماه قبل نونو اسپیریتو سانتو را جایگزین استیو کوپر کرد و از آن زمان تاکنون در 11 بازی، صاحب 6 شکست، دو تساوی و تنها سه برد شده‌است.

به گزارش اسپورت ایتالیا، مائوریتزیو ساری رویای سرمربی‌گری فیورنتینا را در سر دارد و از نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان جانشین وینچنزو ایتالیانو استقبال می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری