Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ علی اعطا در هفتاد و یکمین جلسه شورا گفت : در تاریخ دوم اسفند سال 96 مصوب برج باغ لغو شد. طبق ماده واحده این مصوبه مقرر شد هر گونه تشکیل پرونده و صدور پرونده جدید برای املاکی که باغ تشخیص داده شده اند از تاریخ ابلاغ این مصوبه تا اعلام ضوابط جدید متوقف شود.
وی ادامه داد: با وجود صراحت این امر برخی مناطق اقدام به صدور پروانه برج باغ کردند که این امرتخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اسامی مناطق و شماره پرونده های مذکور رابه هیات رییسه اعلام خواهیم کرد.
سخنگوی شورا افزود: در همین راستا انتظار می رود شهردار تهران و شهرداران مناطق با افرادی که صدور پروانه کردند ، برخورد و دستور های صادره ابطال شود.
اعطا در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم تعیین و تجهیز فضای مناسب به عنوان نماز خانه در ورزشگاه ازادی و اماکن ورزشی شهرداری اشاره کرد.
سخنگوی شورا افزود: ورزشگاه آزادی بزرگترین ورزشگاه ایران است که بازیهای ملی و بازی دو باشگاه پر طرفدار کشور در آن برگزار می شود اما با کمال تاسف این ورزشگاه از داشتن نماز خانه محروم است و همانطور که از تصاویر بازی تیم های ایران و اسپانیا شاهد بودیم تعدادی از همشهریان در محوطه ورزشگاه روی روزنامه و کارتن انجام فریضه کردند. چرا باید این ورزشگاه به عنوان بزرگترین ورزشگاه کشور از نماز خانه محروم باشد.
وی اظهار داشت: انتظار می رود وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر با اختصاص فضای مناسب برای تجهیز نمازخانه اقدام کند . همچنین انتظار می رود معاونت فرهنگی شهرداری تهران در همه اماکن ورزشی شهرداری این مهم را مد نظر قرار دهد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تجهیز ورزشگاه اماکن ورزشی نمازخانه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ورزشگاه آزادی مملو از میهمانان امام حسن(ع)

هنوز یک ساعت از شروع بزرگ‌ترین محفل قرآنی کشور نگذشته که بیش از نیمی از ورزشگاه آزادی پر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی
  • فیلم/ ورزشگاه آزادی مملو از میهمانان امام حسن(ع)
  • فیلم/ پخش افطاری بر روی صندلی‌های ورزشگاه آزادی