Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،همزمان با سراسر کشور میز خدمت دستگاه‌های اجرایی هرمزگان با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به بهره برداری رسید.
فریدون همتی استاندار هرمزگان استان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظفند از طریق میز خدمت که در طبقه اول یا در دسترس‌ترین مکان قرار دارد ارباب رجوع را پذیرش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریدون همتی افزود: تا کنون در ۸۷ دستگاه اجرایی میز خدمت راه اندازی شده است.
استاندار هرمزگان همچنین در سومین شورای راهبری توسعه مدیریت استان با اشاره به نظارت هر چه بیشتر مردم بر میز خدمت افزود: صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات برای ارتباط مستقیم مردم با استاندار در محل میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان جانمایی شده است.
همتی گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و رسانه‌های دیداری و شنیداری استان هم برای بهبود و ارتقای کیفیت میز خدمت در کنار دستگاه‌های اجرایی استان باشند.
انتهای پیام/ز

بهره برداری از میز خدمت در ادارات هرمزگانی همزمان با سراسر کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود