Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@02:31:45 GMT

آغاز دیدار ایران – پرتغال با سوت انریکه کاسرس

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۴۵۱۲

آغاز دیدار ایران – پرتغال با سوت انریکه کاسرس

با وجود تلاش گسترده فدراسیون فوتبال برای ممانعت از قضاوت داوران آمریکای جنوبی و لاتین برای بازی حساس فردا شب فیفا داور پاراگوئه ای را برای بازی با پرتغال در نظر گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات حاشیه ای رخ داده در داوری های این دوره از رقابت های جام جهانی باعث شد تا حساسیت ها روی انتخاب داوران بازی های حساس روز پایانی مرحله گروهی که سرنوشت صعود یا حذف از رقابت های جام جهانی را مشخص می کرد، بیشتر از همیشه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از این بازی ها جدال ایران و پرتغال در گروه B جام جهانی در ورزشگاه سارانسک بود که حکم مرگ و زندگی برای قهرمان اروپا و نماینده اول قاره کهن را دارد. فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش که بعد از بازی با اسپانیا چندان دل خوشی از قضاوت داوران آمریکای جنوبی و لاتین نداشتند در این چند روز تلاش زیادی کردند تا مانع انتخاب داوران از این منطقه برای بازی با پرتغال شوند اما فیفا ترتیب اثری به خواسته ها آنها نداد تا داورانی از پاراگوئه برای این بازی معرفی شوند.


بنا به اعلام فیفا انریکه کاسرس داور 44 ساله اهل پاراگوئه به همراه دو کمک داور هموطنش در دومین قضاوت در جام جهانی سوت آغاز بازی ایران و پرتغال را به صدا در خواهد آورد. این داور متولد شهر بوینوس آیرس در آرژانتین بعد از کوچ خانواده اش به پاراگوئه ملیتی از این کشور پیدا کرد پیش از این دیدار پرحاشیه روسیه میزبان برابر مصر در ورزشگاه کریستوفسکی سن پترزبورگ را برعهده داشت، جدالی که با برتری 3-1 روس ها توام شد تا مصر با محمدصلاح وداع تلخی از جام داشته باشند.


انریکه کاسرس از سال 2010 به عنوان داور بین المللی در لیست الیت فیفا نامش ثبت شد و از آن روز به این سود در چند تورنمنت بین المللی از جمله جام جهانی 2014 و 2018 نیز قضاوت کرده است. حضور در جام باشگاه های جهان همین طور جام جهانی زیر 20 سال 2017 در کره جنوبی از دیگر تورنمنت های مهم این داور محسوب می شود که قرار است به همراه ادواردو کاردوزو و خوان زریلا دیدار ایران و پرتغال را به عنوان دومین بازی جام جهانی در ورزشگاه سارانسک سوت بزند.

 

تیم ملی ایران تیم ملی پرتغال جام جهانی 2018 (روسیه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی پرتغال جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان

ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان از کمیته داوران خواست داور دیدار این تیم مقابل سپاهان، تغییر کند.

استقلال خوزستان که اکنون در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و هر کدام از بازی های باقی مانده برای این تیم حکم یک فینال جهت کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ را دارد، پس از اعلام حسن اکرمی به عنوان داور بازی این هفته این تیم مقابل سپاهان، طی نامه‌ای به کمیته داوران خواستار تغییر این داور شده است.

یه گزارش ایسنا، باشگاه استقلال خوزستان در نامه ای خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، در خواست داشته است که باتوجه به تعیین داور مسابقه بین تیم های استقلال خوزستان و سپاهان و نظر به سوابق قضاوت اکرمی در بازی های این باشگاه در سنوات گذشته و مشکلات فی ما بین شکل گرفته، باتوجه به حساسیت های جدول لیگ برتر، در خصوص تعیین داور این دیدار تجدیدنظر شود.

پیش از این نیز استقلال خوزستان در سال های گذشته به قضاوت اکرمی اعتراض داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند