Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس، درباره حواشی تماشای مسابقات فوتبال تیم ملی در جام جهانی روسیه از محل ورزشگاه آزادی تهران گفت: با صراحت عرض کنم که موضوع حضور یا عدم حضور در ورزشگاه، بحثی امنیتی نبوده است و حتی در جلسات امنیتی هم هیچ چیزی به ما ابلاغ نشد که بخواهیم در سطح شورای امنیت کشور یا دبیرخانه شورای امنیت کشور به این موضوع ورود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی موضوع تماشای مسابقات تیم ملی فوتبال در جام جهانی از محل ورزشگاه آزادی را بحثی عمدتاً اجتماعی خواند و اظهار داشت: محور بحث‌ها بر این قرار داشت که آیا به تماشای مسابقات از ورزشگاه آزادی نیاز هست یا نه؟ یا اساساً حضور در ورزشگاه برای تماشای مسابقات تیم ملی به هدف خود خواهد رسید یا نه؟ یا اینکه صفحات نمایشگر ورزشگاه آزادی با کیفیت مطلوب تصاویر را پخش کنند یا نه؟ و اساساً آیا این کار ضرورت دارد یا نه؟

ذوالفقاری با رد مجدد امنیتی بودن موضوع حضور در ورزشگاه آزادی جهت تماشای مسابقات فوتبال در جام جهانی گفت:‌ فقط از منظر اجتماعی مباحثی مطرح بود و یک بحثی هم بر سر ساعت حضور در ورزشگاه محل بحث بود که مردم از چه ساعتی در ورزشگاه مستقر شوند؟

وی ادامه داد: این بحث هم میان برگزارکنندگان و پلیس بود؛ چراکه پلیس می‌گفت هنوز با ما هماهنگی صورت نگرفته است و پس از اینکه این هماهنگی صورت گرفت، مشکل برطرف شد.

معاون امنیتی وزارت کشور خاطرنشان کرد: پس اساساً بحث حضور مردم و خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی صرفاً از نظر اجتماعی محل بحث بود و نه امنیتی و نیروی انتظامی هم که اعلام کرد که ما امنیت مردم را در ورزشگاه برعهده می‌گیریم از باب وظیفه ذاتی ناجاست، نه اینکه بحث امنیتی شده باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)