Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- رییس هیئت تکواندو استان البرز با اشاره به تکرار عنوان قهرمانی تیم خردسالان دختر این استان در مسابقات کشوری گفت: توجه به سنین پایه وپشتوانه سازی برای آینده تکواندو البرز رمز موفقیت های این ورزش است.

محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر به میزبانی استان یزد وبا حضور برترین های کشوراز ۳۱ استان پایان هفته گذشته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات تیم منتخب البرز با کسب ۶ مدال موفق به کسب عنوان قهرمانی در شهر یزد شد وبه نوعی از عنوان سال گذشته خود دفاع کرد.

نوذری خاطرنشان کرد: تیم منتخب  استان البرز توانست ۳ مدال طلا، ۲مدال نقره و یک برنز دراوزان مختلف کسب کند و با مجموع ۶۹ امتیاز بالاتر از تیم های مازندران و تهران نیز در جایگاه نخست کشور قرار بگیرد.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز به مدال آوران البرز در این مسابقات اشاره کرد وگفت: در این مسابقات مریم اکبری، فاطمه آقا زاده و نادیا عابدینی مدال طلا، پریناز خورشیدی و رقیه غیبی مدال نقره و نرگس محمد خانی گردن آویز برنز را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: همچنین مینا نعمتی با هدایت شایسته نفرات تیم البرز به عنوان بهترین سرمربی این دوره از مسابقات کشوری معرفی شد.

متولی تکواندو البرز توجه به سنین پایه را یکی از علل موفقیت و درخشش مستمر البرز در تکواندو کشور دانست و گفت: استعدادیابی وآموزش در البرز با حضور مربیان شایسته ای که در این استان حضور دارند به بهترین نحو انجام می شود.

نوذری در پایان گفت: این روند سبب شده همچنان البرز به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های تکواندو کشور مطرح باشد و سهمی پررنگ از افتخارات این ورزش را در میادین برون مرزی از آن خود کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز تکواندو جشنواره استعداد یابی ورزشی خردسالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد

تیم بوکس نونهالان میاندوآب در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی در سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750219

دیگر خبرها

  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد