Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:16:36 GMT

محموله لاستیک قاچاق در مراغه توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۴۶۵۷

محموله لاستیک قاچاق در مراغه توقیف شد

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه گفت: محموله لاستیک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان کشف و توقیف شد.

سرهنگ رضا اصلانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح مبارز با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف این محموله از یک دستگاه کامیون باری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، تعداد 530 حلقه لاستیک خارجی قاچاق کشف و توقیف شد.
وی اضافه کرد: یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای تکمیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه 110 پلیس اعلام و هرگونه تقدیر، انتقاد یا پیشنهادات خود را نیز به سامانه 197 پلیس اعلام کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می کنند.
3077/7487

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كالاي قاچاق مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد