Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی در سفر به فراهان از تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور دوبانده اراک فرمهین خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ آقای آقازاده استاندار مرکزی که به شهرستان فراهان سفر کرده بود در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان از تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور اراک فرمهین خبر داد و گفت: انتظار می رود  تا پایان تابستان امسال محور اراک فرمهین با شرایط کاملا استاندارد تکمیل شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آقازاده افزود : استقرار نمایندگی ادارات ارشاد و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و بهبود کیفیت آب شرب فرمهین و حل مشکل کشاورزان و و اداره کل منابع طبیعی را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد .

نماینده مردم تفرش آشتیان و فراهان هم در این جلسه با بیان اینکه 80 درصد اقتصاد شهرستان فراهان به حوزه کشاورزی وابسته است گفت : نیاز است که به این حوزه نگاه ویژه شود تا بتوانیم افزایش بهره وری را در این بخش شاهد باشیم .

حسینی در خصوص جذب اعتبارات و تسهیلات نیز خواستار سرعت در کارها شد .

فرماندار فراهان هم گفت : بوجه ابلاغی شهرستان فراهان 7 و نیم میلیارد تومان است که مهمترین طرح های در دستور کار بالا بردن کیفیت آب شهرستان است و تکمیل محور اراک فرمهین هم در اولویت قرار دارد .

سجادی گفت : امسال طرح های بسیاری به ارزش 22 میلیارد و 600 میلیون تومان برای تامین اعتبار به استان فرستاده ایم که در صورت تامین اعتبار برای 413 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد .

بعد از این جلسه اعضای شورای اداری به اتفاق استاندار مرکزی از روستاهای تلخاب ، فشک ، درنمک ، مجد آباد کهنه بازدید کردند  و در روستای تلخاب عملیات اجرایی طرح بوم گردی با هدف جذب گردشگر با اعتبار 2 میلیارد تومان و پرداخت 700 میلیون تومان تسهیلات به مساحت 950 متر آغاز شد .

آقازاده همچنین در بازدید از کارخانه کبیر ریس ( تولید کننده انواع گونی ) گفت : این کارخانه به دلیل برخی مشکلات صادراتش کاهش یافته که باید این موضوع هم رسیدگی و حل مشکل شود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تخصیص اعتبار فرمهین آقازاده شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟

منظور  در سفر به دامغان که در قالب دومین سفر هیات دولت به استان سمنان انجام شد درباره آخرین وضعیت تأمین اعتبار ساخت بیمارستان دامغان به‌عنوان یکی از مصوبات دور نخست سفر‌های استانی رییس‌جمهور به سمنان، گفت: همکاران ما در وزارت بهداشت و درمان پیگیر هستند تا همه مصوبات مرتبط با بهداشت و درمان در دور نخست سفر‌های استانی، به ویژه در زمینه ساخت بیمارستان‌های جدید را اجرا کنند و بیمارستان دامغان هم یکی از مواردی است که مقدماتش در وزارت بهداشت و درمان فراهم شده است.

وی از تخصیص زمین و انجام مقدمات برای آغاز عملیات اجرایی این طرح درمانی مهم و مورد درخواست دامغانی‌ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد امسال بتوانیم اعتبارات مناسبی را تخصیص دهیم که این کار با سرعت به سرانجام برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه‌اندازی هر تخت بیمارستانی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد. با توجه به این‌که بیمارستان دامغان ۹۶ تخت‌خوابی طراحی شده باید ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح تخصیص یابد که سعی می‌کنیم از محل منابع تخصیصی وزارت بهداشت و درمان اعتبار لازم برای این طرح درمانی را تأمین کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت