Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن یوسفی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید نماینده فائو از پروژه ایستگاه سنجش فرسایش بادی کشور در خراسان جنوبی بیان کرد: این پروژه زمستان ۹۴ در استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۲۰ درصد اثرات ناشی از فرسایش بادی کاهش یافته است، گفت: این طرح در اراضی ملی استان اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی با اشاره به اهداف اجرای این طرح بیان کرد: بررسی مقادیر تلفات خاک تحت مدیریت های مختلف زراعی و خاک ورزی و بررسی تغییرات زمانی شدت فرسایش بادی و گرد و غبار کشاورزی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

معاون ابخیرداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی ادامه داد: اندازه گیری فرسایش بادی گرد و خاک ناشی از اراضی کشاورزی از دیگر اهداف اجرای این پروژه است.

وی با اشاره به تجهیزات ایستگاه های این طرح بیان کرد: تله های رسوب گیری ذرات خزشی، تله های رسوب گیری ذرات جهشی، تله های رسوب گیری ذرات معلق و تله های رسوب گیری گرد و غبار از جمله تجهیزات این ایستگاه ها است.

معاون ابخیرداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: این ایستگاه ها با مشارکت محلی احداث شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو ایستگاه فعال است، افزود: ایجاد الگوی زبری ناشی از ادوات کشاورزی از جمله اقدامات انجام شده در این ایستگاه ها است.

کد خبر 4328929

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند محسن یوسفی منابع طبیعی خراسان جنوبی گرگان بوشهر شهرکرد مشهد شیراز عید سعید فطر خبرگزاری مهر یاسوج کرمانشاه بیرجند خرم آباد تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  بارش‌هایی که از چند روز گذشته خراسان جنوبی را در برگرفته با وجود خوشحالی مردم و کشاورزان، به منازل، قنوات، اراضی کشاورزی و راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • نحوه تعویض پکینگ برج خنک کننده
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود