Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:57:04 GMT

جوان ۳۲ساله در رودخانه غرق شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۴۸۲۶

جوان 32 ساله اهل تهران امروز شنبه هنگام شنا در رودخانه بابل‌رود در محدوده «گرو» شهرستان بابل غرق شد.

به گزارش آرمان، این حادثه زمانی رخ داد که این مسافر تهرانی به‌همراه خانواده‌اش در داخل رودخانه در حال شنا بودند ولی به‌علت عدم شناخت منطقه و وضعیت رودخانه جانش را از دست داد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 بابل به ایرنا گفت که این حادثه را منابع مردمی به مرکز فرماندهی سازمان اورژانس اطلاع دادند و بلافاصله تکنسین‌های پایگاه سید کلا و هلیدشت را به محل اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر احمد محمدپور افزود : پیکر بی‌جان این فرد حادثه دیده بعد از حدود یک ساعت جست‌وجو در آب رودخانه کشف و به تکنسین‌های اورژانس تحویل شد .

وی گفت که تکنسین‌های اورژانس تلاش فراوانی برای احیا این فرد انجام دادند که متاسفانه ثمری نداشت ولی با این حال وی را به بیمارستان 17شهریور بابل منتقل کردند و تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم این جوان را به زندگی باز نگرداند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت 9:15 امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه طی تماس با اورژانس حادثه تصادف در محور مرادلوی شهرستان مشگین شهر گزارش شد.

وی خارنشان کرد: به دنبال تصادف دو خودروی پژو ۴۰۵ در مرادلو روستای سید قهرمانلو بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی اردبیل افزود: ۷ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095725

دیگر خبرها

  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو