Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خبرگزاری فرانسه، بانک مرکزی آرژانتین اعلام کرد صندوق بین المللی پول با پرداخت ۱۵ میلیارد دلار به این کشور اولین بخش از وام ۵۰ میلیارد دلاری به آرژانتین را کلید زد.

در همین حال به دنبال بحران ارزی در ماه آوریل و می در آرژانتین، صندوق بین المللی پول اعلام کرده بود که به سومین اقتصاد بزرگ منطقه آمریکای لاتین یعنی آرژانتین در ماه ژوئن اقدام به پرداخت وام ۵۰ میلیارد دلاری در راستای کمک به افزایش اعتماد به فضای کسب و کار این کشور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که پِزو، واحد پول آرژانتین در ماه جاری میلادی با یک رکورد کاهشی روبرو شد و از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون هم بیش از ۳۰ درصد ارزش خود را در مقابل دلار آمریکا از دست داده است.

بر همین اساس، صندوق بین المللی پول با ارائه بسته کمک مالی ۵۰ میلیارد دلاری به آرژانتین در روز چهارشنبه موافقت کرد و ساعاتی پیش اولین بخش آن را که ۱۵ میلیارد دلار است بمنظور کمک به حمایت از بودجه این کشور تحویل بانک مرکزی آرژانتین داد؛ ضمن اینکه ۳۵ میلیارد دلار هم برای اقدامات پیشگیرانه ارائه خواهد شد.

صندوق بین المللی پول اعلام کرد که از جمله اهداف این کمک، قرار دادن بدهی عمومی آرژانتین در یک مسیر پایدار، کاهش نیاز برای فاینانس، مدیریت تورم، افزایش استقلال بانک مرکزی این کشور و حفظ هزینه کرد در بخش اجتماعی است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آرژانتین صندوق بین المللی پول ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست

وزیر کشور درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان گفت که فعلا چیزی در دستورکار نیست. - اخبار سیاسی -

 به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه دور اول مهم است زیرا با انتخاب مردم، 45 نماینده دیگر راهی خانه ملت می‌شوند. بنابراین همه باید تلاش کنند تا مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: در مرحله دوم 11 هزار و 500 شعبه اخذ رای در 22 حوزه وجود دارد و در واقع 15 استان درگیر رای گیری هستند و کار گسترده‌ای در این دوره داریم تا مردم بار دیگر حماسه جدیدی خلق کنند.

وزیر کشور در ادامه درباره گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان هم گفت که فعلا چیزی در دستورکار نیست.

وحیدی در ادامه درباره آتش سوزی شفت هم گفت: دولت از طریق صندوق بیمه حوادث به کسانی که در آتش‌سوزی شفت دچار خسارت شدند کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مهدی قمصریان: صندوق تامین در ۸ سال ۲۱.۵ همت خسارت پرداخت و از حبس حدود ۶۰هزار نفر جلوگیری کرده است
  • خدمات صندوق توسعه فناوری‌های نوین توسعه یافت
  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور /با متخلفان برخورد شود
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان