Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا، داوود محمدی (نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، عضو فراکسیون امید و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی) با برشمردن علل نارضایتی معلمان آموزش و پرورش، به عدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان اشاره و عنوان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات؛ یکی از دغدغه‌های اصلی خود را پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش قرار داده، و هفته جاری نیز در همین راستا جلساتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به نارضایتی‌های متعدد معلمان و ابراز آن از طرق مختلف به خانه ملت گفت: بارها بازنشستگان آموزش و پرورش به دلیل نارضایتی از عدم پرداخت مطالباتشان در مقابل مجلس تجمع داشته‌اند و همین هفته گذشته نیز برخی از بازنشسگان آموزش و پرورش خواستار پرداخت هرچه سریع‌‎تر پاداش پایان خدمت خود شدند.

وی با نگران کننده خواندن وضعیت بازنشستگان آموزش و پرورش، اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش در درجه اول و سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور به همراه صندوق بازنشستگی کشوری دستگاه‌هایی هستند که در این زمینه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه بودجه برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان پیش بینی شده است و دولت باید از منابع تعریف شده در قانون بودجه نسبت به پرداخت مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش اقدام کند، گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش نباید احساس کنند که در قیاس با بازنشستگان دیگر دستگاه‎ها متفاوت هستند و حق و حقوق آن‌ها به شکل تبعیض آمیزی پرداخت نمی‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: از سوی دیگر حقوق بازنشستگی معلمان نیز کفاف هزینه‌‎های زندگی را نمی‌دهد و لازم است که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز هرچه زودتر اجرایی شود و این مسئله نیز یکی دیگر از علل نارضایتی معلمان بازنشسته آموزش و پرورش است که این مسائل را کمیسیون آموزش و تحقیقات قطعا پیگیری خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داوود محمدی همسان سازی حقوق بازنشستگان پاداش پایان خدمت بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم

علی فرهادی؛ گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است البته فراموش نکنید سال گذشته تا بهار هنوز حق‌التدریس ۶ ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

فرهادی درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ۱۴۰۲ پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی‌مانده حقوق آن ها را پرداخت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم
  • پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • این گروه از بازنشستگان از همسان‌سازی حقوق معاف می‌شوند؟