Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@16:11:45 GMT

۸ هزار کتاب الکترونیکی و صوتی در جیب شما!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۵۰۵۹

۸ هزار کتاب الکترونیکی و صوتی در جیب شما!

خبرگزاری علم و فناوری هر شب در گزارشی با عنوان «معرفی اپلیکیشن»، به بررسی محبوب ترین و پرطرفداران ترین آپ ها می پردازیم.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که علاقه به مطالعه کتاب دارید اما به دلایلی قادر به مراجعه به فروشگاه ها و کتابخانه ها نیستید و یا اینکه قادر به حمل کردن کتاب های مورد علاقه خود در مکان های متفاوت نمی باشید و یا فرصت مطالعه کتاب ها را به صورت متنی ندارید می توانید با «فیدیبو» تمام مشکلات خود را در این زمینه برطرف نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اپلیکیشن، امکان دسترسی قانونی به هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی را برای شما فراهم می آورد. از سوی دیگر ناشران فراوانی نیز در سراسر کشور از طریق این برنامه کتاب های خود را عرضه می کنند و کاربران می‌توانند به صورت قانونی با خرید و دانلود این کتاب های به راحتی و در هر زمان به مطالعه کتاب مورد نظر خود بپردازند. اپلیکیشن «فیدیبو» این امکان را به شما می دهد که به بیش از ۸ هزار کتاب الکترونیکی دسترسی داشته باشید که این مجموعه شامل رمان، نمایشنامه، کتاب‌های تاریخی، مذهبی، روانشناسی و … می باشند. برای آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی، با ما همراه باشید.

نحوه ثبت نام و فعال کردن برنامه

در این برنامه برای اینکه بتوانید از تمام امکانات برنامه استفاده کنید باید در هنگام نصب برنامه حساب کاربری برای خود تعریف کنید. برای این کار با رفتن به بخش پروفایل می‌توانند نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری اقدام نمایند. بعد از ساخت حساب کاربری در فیدیبو شما می‌توانید از دو طریق، شارژ حساب یا پرداخت آنلاین نسبت به پرداخت هزینه کتاب‌هایتان اقدام کنید.

رابط کاربری برنامه

رابط کاربری این برنامه به طور قابل قبولی ساده و قابل فهم طراحی شده است به همین دلیل کاربر به آسانی می تواند با برنامه ارتباط برقرار نماید. در «فیدیبو» تمام کتاب های در قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده است و کاربر می تواند با مراجعه به قسمت مورد نظر خود به صدها کتاب در آن زمینه دسترسی داشته باشد البته ممکن است کتاب مورد نظر در بخش رایگان نباشد و برای تهیه آن باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

خبرگزاری علم و فناوری در این بخش، امتیاز ۵ از ۵ به خاطر رابط کاربری قوی این برنامه در نظر می گیرد.

آموزش استفاده از برنامه

زمانی که وارد محیط برنامه می شوید در قسمت پایین این اپلیکیشن ۵ قسمت وجو دارد که برای استفاده از آن به معرفی این بخش ها می پردازیم:

۱- بخش پرفایل: همانگونه که در بالا اشاره کردیم در این بخش شما می توانید اطلاعات کاربری خود را ثبت نمایید.

۲- بخش جسجو: یکی از مهمترین قابلیت های این برنامه بخش جستجوی آن می باشد. در این بخش شما می توانید کتاب های خود را بر اساس نام، ناشر، نویسنده و یا مترجم به جستجوی بپردازید. علاوه بر آن در صورتی که کتاب مورد نظرتان در این برنامه وجود نداشت می توانید نسبت به سفارش آن اقدام نمایید. برای این کار تنها کافی است در صفحه جستجو، آیکون به شکل به علاوه در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. سپس با وارد کردن نام کتاب، نویسنده و ناشر درخواست خود را ثبت کنید.

۳- بخش دسته بندی: در این برنامه برای سهولت کاربران تمام کتاب های الکترونیکی و صوتی موجود بر اساس موضوعات مختلفی از جمله روانشناسی، تاریخ، حقوق و غیره دسته بندی شده‌ است و کاربر می تواند با انتخاب هر یک از دسته بندی‌ها، به لیستی از کتاب های مرتبط دسترسی داشته باشد. علاوه بر آن در این بخش به قابلیت هایی همچون مرتب سازی و یا فیلتر کردن نتایج در اختیار شما قرار داده می‌شود.

۴- فروشگاه: چنانچه کتاب مورد نظر خود را در «فیدیبو» یافته اید اما  برای خرید آن مطمئن نیستید این برنامه امکان مطالعه رایگان بخشی از کتاب را هم در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید پیش از خرید کتاب مورد نظر خود، با لمس گزینه دریافت نمونه بخشی از کتاب را به صورت رایگان مطالعه کنید و در صورت تمایل در بخش فروشگاه می توانید نسبت به خرید آن اقدام نماید.

۵- کتابخانه: در این بخش نیز شما می توانید به تاریخچه مطالعات خود، کتاب های دانلود شده، کتاب های خوانده شده، محبوب ها، کتاب های صوتی و همه کتاب های من دسترسی داشته باشید.

از دیگر امکانات این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خواندن کتاب الکترونیک بدون نیاز به اینترنت مطالعه رایگان نسخه‌های نمونه تمام کتاب‌ها قبل از خرید دسترسی به هزاران کتاب رایگان امکان ارزیابی کتابها توسط کاربر امکان خرید ارزی از سراسر دنیا امکان گفتگو درباره کتاب‌ها در لابه‌لای صفحات کتاب (مطالعه گروهی) تنظیمات خاص کتابخوان: هایلایت و حاشیه‌نویسی‌‌نویسی، تغییر فونت، رنگ پس زمینه، نور صفحه، اندازه حروف و فاصله خطوط -کتاب های آموزشی ناشران برتر این حوزه امکان گوش دادن به کتاب صوتی

خبرگزاری علم و فناوری در این بخش، امتیاز ۵ از ۵ به خاطر وجود برنامه های کاربردی و متنوع در نظر می گیرد.

قیمت برنامه

این برنامه هم اکنون به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده می باشد.

این اپلیکیشن در فروشگاه بازار با بیش از ۲۰۰ هزار کاربر فعال و همچنین کسب امتیازه ۴ از ۵ جزء پرطرفدارترین برنامه های کاربردی در زمینه خرید و دانلود کتاب می باشد. هم اکنون می توانید این برنامه را از لینک زیر در کافه بازار دانلود نمایید.

دانلود از کافه بازار

انتهای پیام/

سجاد عبدلی

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی