Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در مرحله مقدماتی دیشب، شنبه دوم تیرماه، تیم سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی موفق شد 7 بر یک تیم سازمان میادین را شکست دهد و تیم نوسازی نیز چهار بر دو از مصاف تیم زیباسازی و خدمات طراحی عبور کند.
بر اساس این گزارش؛در این دوره 18 تیم رقابت‌های خود را در چهار گروه آغاز کرده و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ این مسابقات با حضور تیم‌های سازمان پسماند، سازمان آرامستان ها، سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی،سازمان میادین،سازمان نوسازی و بهسازی،سازمان زیباسازی و سازمان خدمات طراحی،سازمان آتش نشانی،سازمان فضای سبز،منطقه سه،دهکده طبیعت،شهرداری مرکز،سازمان اتوبوسرانی،سازمان تاکسیرانی،سازمان عمران،شهرداری منطقه دو،شهرداری منطقه یک و بانک شهر ساعت 16 در سالن حضرت رقیه (س) واقع در سالن فلکه سوم کوثر جنب دادگستری برگزار می‌شود.
1005/پ20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد