Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ و به نقل از روابط عمومی استانداری ، «قاسم سلیمانی دشتکی» در دیدار با دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با تاكيد بر ظرفيت هاي استان ایلام از جمله ٤٣٠ كيلومتر مرز مشترك با كشور عراق به عنوان نزديكترين و امن ترين مرز زميني کشور براي تردد زوار اربعين حسيني (ع) خواستار پيگيري هاي لازم از طريق وزارت خارجه با طرف عراقي براي تسريع و اجراي زيرساخت هاي لازم در سمت کشورعراق شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار ایلام با تاكيد بر اينكه هم اكنون تكميل زيرساخت هاي مرز چيلات و چنگوله در دستور كار استان است و بخش عمده‌ای از آن تا اربعين امسال به پايان مي‌رسد یادآور شد: ضرورت دارد نشست هاي مشترك در سطح ملي و منطقه اي با مقامات عراقي صورت پذیرد .
سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به تردد بیش از 4 ميليون زائر در سال از مرز مهران در خصوص سهولت و تردد زائران خواستار بازگشايي كنسولگري عراق در استان ايلام شد.
درپایان این دیدار از طرف وزارت امور خارجه کشورمان دكتر انصاري معاون اقتصادي وزارت خارجه رابط بين وزارت خارجه و استانداري معرفي شد تا به صورت ویژه امور استان با کشور عراق را پیگیری کند.
در این ديدار دكتر عادل آذر رئيس ديوان محاسبات کشور و نمايندگان استان در مجلس شورای اسلامی و معاونین استاندار نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام دیدار استاندار ظریف وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی

رضا نصری تحلیل‌گر حوزه سیاست خارجی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خدا می‌داند شبهه‌افکنی‌های بی اساس در مورد «ساخت قریب‌الوقوع بمب اتم» در فضای رسانه‌ای چه باری بر دوش وزارت امور خارجه، سازمان انرژی اتمی و دیپلمات‌های کشور می‌گذارد تا بلکه بتوانند اثرات سوء آن را خنثی کنند! تازه وقتی تکذیب کردند، این بار نوبت رسانه‌های مغرض آن‌طرفی می‌شود که ادعای اولیه را حقیقت جلوه دهند و دستگاه دیپلماسی را به «ماله‌کشی» متهم کنند!

طرح این قبیل ادعا‌های بی اساس، بنزین ریختن بر آتش ایران‌هراسی و جلب توجه افکار عمومی جهان به سمت ایران است. در حالی که می‌بایست تیتر اول رسانه‌ها «حمله اسرائیل به رفح باشد» - با کدام منطق به سود کشور تمام می‌شود؟

در روز‌هایی که وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل در حال نامه‌نگاری به دولت‌های عضو سازمان ملل متحد و بر پا کردن کمپین‌های وسیع تبلیغاتی است تا برنامه موشکی ایران را تهدیدی برای اروپا و سایر کشور‌های جهان جلوه دهد، اینکه بگویید «تازه در ظرف یک هفته کلاهک هسته‌ای‌اش را هم سوار می‌کنیم» چطور قرار است به منافع ملی و امنیتی کشور کمک کند؟

پیش از این کریمی قدوسی نماینده مجلس دوازدهم و عضو کمیسیون امنیت ملی در پستی شبهه‌دار با هشتگ اقتدار ایران نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • وزرای امور خارجه ایران و فنلاند خواستار ارتقاء روابط دو کشور شدند
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی
  • هشدار وزیر خارجه چین درباره تحریکات اعضای پیمان آکوس