Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز ؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی را به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با حکم مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) صورت گرفت ، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا ادیانی
با سلام و تحیات؛
حُسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را که بیانگر تعهد،شایستگی و قابلیت های فکری و عملی آن برادر عزیز است ، تبریک عرض می نمایم.
بی شک تجارب ارزنده سال ها تلاش و همت در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه ارزشمند و راهگشایی برای تحقق انتظارات معظم له در ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان خدوم ناجا و خانواده های معظم آنان و نظارت بر پیاده سازی موازین شرعی در صحنه اجرای مأموریت‌های خطیر این نیرو و تعامل حکیمانه و اثربخش آن با جامعه و مردم خواهد بود.
موفقیت و سربلندی آن روحانی ارجمند در این مسئولیت مهم را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سرلشکر باقری ادیانی ناجا سیاسی خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6085644

دیگر خبرها

  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد