Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست شورای برنامه ریزی استان خوزستان تصویب شد؛ سهم 43 میلیارد تومان برای طرح آبرسانی غدیر لحاظ شود که به زودی برای تسریع در تکمیل این پروژه اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: بانک مرکزی باید سالانه سهم ۱۴.۵ درصدی وزارت نفت و همچنین سهم سه درصد استان های نفتخیز و کمتر توسعه یافته را اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان همچنین با اشاه به مشکلات حوزه آب در سطح استان، تصریح کرد: آب کشور و استان در شرایط مناسبی نیست و در بخش جنوبی استان با مشکل جدی مواجه هستیم به طوری که ای.سی آب در شهرهای آبادان و خرمشهر بالا بوده و با تلاش‌های بسیار آن را تا رقم ۵ هزار و هفتصد میکروموس بر متر مکعب کاهش دادیم.

شریعتی اضافه کرد: آبرسانی به شادگان، آبادان و خرمشهر در قالب طرح غدیر تا ۱۵ تیر ماه سال جاری انجام می شود با این وجود باز هم شرایط مناسبی نخواهد بود ولی بعد از آن برای بازگشت به وضعیت عادی و مطلوب تلاش می کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بزرگترین طرح آبرسانی کشورطرح غدیر است که آبرسانی به بیش از دو میلیون نفر در آن پیش بینی شده است که در سال گذشته حدود ۱۰۰ کیلومتر خط لوله دو هزار اجرا شده است. 

در این نشست تصویب شد سهم 43 میلیارد تومان برای طرح آبرسانی غدیر لحاظ شود که به زودی برای تسریع در تکمیل این پروژه اختصاص خواهد یافت. 

در این نشست همچنین تعدادی طرح سرمایه گذاری در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی به تصویب رسید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان خوزستان بانک مرکزی سرمایه گذاری صنعت وزارت نفت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان، گفت: در سال گذشته، بیش از ۲۷۰ هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان گلستان تحویل داده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالفضل رحیمی با اشاره به شرایط تامین آب شرب در استان اظهارداشت: در سال گذشته، بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به صورت سیار به مناطق دچار تنش آبی استان تحویل داده شده است.

وی درباره تامین آب شرب برای مناطق دچار تنش آبی استان اظهار کرد: در سال گذشته و به خصوص در فصل تابستان، به دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب از سوی مردم، تقاضا برای آب شرب افزایش یافته که این امر، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تحویل بیش از 270هزار مترمکعب آب شرب به تعداد 20 هزار سرویس از طریق آبرسانی سیار به روستائیان و همچنین بعضی از شهرهای دچار تنش آبی استان در  سال گذشته خبر داد و گفت: حجم آبرسانی سیار در هر ماه با توجه به میزان گرمای هوا و تعداد مناطق دچار کمبود آب، متغیر بوده و از ابتدای سال گذشته تاکنون روند صعودی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان آبرسانی سیار را یکی از راه‌های تامین آب شرب روستاهای مواجه با بحران اعلام کرد و گفت: این اقدام به ویژه در همه ایام سال در مناطقی که با کمبود آب مواجه بوده و منابع آبی جایگزین ندارند انجام می‌شود.

رحیمی با اشاره به عملکرد آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، اظهار داشت: 257روستا و نقاط جمعیتی در کل استان با جمعیت بیش از 186هزار نفر در سال گذشته از خدمات آبرسانی سیار این شرکت استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • اختصاص ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی به زائران حج
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر