Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که همه نرخ‌ها از جمله دلار، پوند و یورو در سیستم بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه سوم تیر ماه» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار و ۵۱۰ ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین نرخ هر پوند انگلیس نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۶ هزار و ۳۸۲ ریال و هر یورو نیز همانند روز گذشته ۴۹ هزار و ۵۳۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۱۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۹۷ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۵۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۴۸ ریال، روپیه هند ۶۲۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۵۷۶ ریال، دینار کویت ۱۴۰ هزار و ۴۳۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۴ هزار و ۹۶۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۶۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۱۰ هزار و ۵۵۹ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۱۳ ریال قیمت خورد.

افزون بر این، نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۱۶۲ ریال، لیر ترکیه ۹ هزار و ۸۵ ریال، روبل روسیه ۶۷۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۶۷۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۸۸ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۶۳۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۳۳۶ ریال، دینار بحرین ۱۱۳ هزار و ۶۰ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۹۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هز و ۶۷۵ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۹۵۹ ریال تعیین شد.

همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۱۷ ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۱۸۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۵۳۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۹ هزار و ۱۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۶۲۱ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۲۶۴ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۲ هزار و ۵۰۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱ هزار و ۲۵۵ ریال، منات آذربایجان ۲۵ هزار و ۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۶۷۲ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۵۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یورو دلار نرخ دلار نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۵ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳ هزار و ۵۶۵ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۴۰ هزار و ۶۴۵ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۶ هزار و ۴۱۹ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۳۰۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱هزار و ۸۶۲ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۷ تومان است.

دیگر خبرها

  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت دلار امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳ +جزئیات
  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳