Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد وحدتی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال 95 تعداد خودروهای ناوگان مسافربری جاده ای این استان شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه 6 هزار و 360 دستگاه بود که تا پایان سال گذشته با کاهش 15 درصدی به پنج هزار و 373 دستگاه رسید و روند کاهش در فصل بهار امسال نیز ادامه داشت.
وی اظهار کرد: مسافران ترجیح می دهند با قطار یا خودرو شخصی به مشهد سفر کنند و این امر موجب می شود خودروهای ناوگان مسافربری این استان که برخی از آنها بومی استان نیستند به استانهایی که تقاضای بیشتر دارند کوچ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سال 95 میانگین مسافر موجود در یک اتوبوس بین شهری 16.4 نفر بود که این رقم در سال گذشته با کاهش 6 درصدی به 15.5 مسافر تقلیل یافت.
استان خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
پارسال 19 میلیون و 336 هزار بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در خراسان رضوی صادر شد و این تعداد مسافر به وسیله پنج هزار و 373 دستگاه خودرو و هشت هزار و 612 راننده در مقاصد درون و برون استانی جابجا شدند.
3221 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان خراسان رضوی حمل و نقل عمومی خراسان رضوی خودرو مسافران جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

سیدرضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

او افزود: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آنها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

اسدنژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران