Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا : یکی از این قاریان جوان در خصو ص هدیه مقام معظم رهبری ، گفت: یک روز که انتظار نداشتم از دفتر رهبر معظم انقلاب تماس گرفتند و گفتند، مقام معظم رهبری انگشتری را به‌ شما هدیه داده‌اند که به‌ زودی تحویل شما می‌شود.

به گزارش رکنا ،مسعود موحدی‌راد یکی از این قاریان جوان است که تاکنون افتخارات زیادی را کسب کرده است و یکی از آنها، تجربه جزءخوانی قرآن در حسینیه امام خمینی(ره) در سال جاری بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قاری جوان در خصوص اموزش قرائت قران به فارس گفت : مانند بیشتر خانواده‌های ایرانی، قرائت قرآن را در جلسات خانوادگی آغاز کردم، تقریباً شاید هفت‌ساله بودم که به‌ صورت مرتب در این جلسات شرکت می‌کردم و استادی همچون غبدیان و جعفری در سنین نونهالی زحمت آموزش قرآن را برایم کشیدند، پس از آن تقریباً از دوم راهنمایی زیر نظر استادم علی قاسم‌آبادی به‌ فراگیری قرائت قرآن پرداختم که در همان سال توانستم اولین موفقیت بزرگ قرآنی‌ام را کسب کنم که خود مشوق اصلی‌ام بود، در آن سال توانستم رتبه دوم مسابقات کشوری بسیج دانش آموزان سراسر کشور را از آن خود کنم.

وی در ادامه اظهار کرد : تا این لحظه 14 مقام کشوری همچون مقام دوم کشور در مسابقات بسیج دانش‌آموزی، مقام سوم اذان کشوری، رتبه اول مسابقات کشوری دانش‌آموزی، رتبه چهارم ترتیل اوقاف کشوری، رتبه اول مسابقات دانش‌آموزی کشور و در چندین رتبه اول مسابقات دانشجویی و کشوری دیگر را نیز توانسته‌ام کسب کنم.

موحدی‌راد درباره حضور خود در حسینه امام راحل گفت : دعوت‌نامه‌ای مبنی بر حضور و قرائت قرآن در این حسینیه دریافت کردم، با افتخار و البته شور و شعف بسیار زیاد در این برنامه شرکت کردم.

از ساعت 12 ظهر مراسم با قرائت قرآن توسط من به‌ همراهی دیگر قاری، جناب آقای غلام‌نژاد آغاز شد، در این لحظات مقام معظم رهبری در محل حسینیه حضور نداشتند، اما قبل از برنامه به‌ ما گفته بودند که ایشان در اتاقی به‌ قرائت‌ها گوش می‌دهند، پس از پایان جزءخوانی رهبر معظم انقلاب برای اقامه نماز به محل حسینیه آمدند و بنا به برنامه‌ریزی قبلی، اذان نماز را نیز بنده گفتم.

بعد از پایان نماز و مراسم‌های مذهبی مرتبط، من و دیگر قاری را به‌ اتاقی هدایت کردند و رهبری بعد از لحظاتی وارد شدند، تاکنون چندین بار در حسینیه امام خمینی (ره) حضور داشته‌ام، اما برای اولین بار توانستم ایشان را از نزدیک زیارت کنم، ایشان ابتدا سلام و احوال‌پرسی و پس از آن ما را تشویق به‌ ادامه این راه کردند و از تلاوت‌ها تعریف کردند، خیلی مشتاق بودم که بتوانم انگشتر رهبر معظم انقلاب را بگیرم که دوستم پیش‌قدم شدند و فقط در آن لحظه به‌ آرامی، اما طوری که حضرت آقا متوجه شوند گفتم که من هم انگشتر می‌خواهم.

بعد از پایان دیدار از دریافت انگشتر ناامید شده بودم تا اینکه چهار روز بعد به‌ صورتی که اصلاً انتظار نداشتم از دفتر رهبر معظم انقلاب تماس گرفتند و گفتند، مقام معظم رهبری انگشتری را به‌ شما هدیه داده‌اند که به‌ زودی تحویل شما می‌شود.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت قران موفقیت رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری جوان تماس هدیه عکس ایران حوادث مرد قتل دختر شوم تعرض من پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896051

دیگر خبرها

  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید