Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:21:56 GMT

بیش از 700 راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۵۴۷۴

بیش از 700 راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاهt از کشف 717 راس گوسفند قاچاق خبر داد و گفت: ارزش این محموله کشف شده به 6 میلیارد ریال می رسد.

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار 'منوچهر امان اللهی' اعلام کرد: مأموران انتظامی شهرستان کنگاور با انجام اقدام های اطلاعاتی از انتقال احشام قاچاق توسط سه دستگاه تریلی به سمت استان های مرکزی کشور توسط تعدادی از دلالان و قاچاقچیان حرفه ای احشام مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا تیمی متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان کنگاور و تعدادی از ماموران یکی از پاسگاه ها نسبت به شناسایی محل تردد خودروهای حامل احشام قاچاق اقدام کردند.
امان اللهی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت ماموران از محورهای فرعی در نهایت خودروهای مذکور شناسایی و متوقف شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: در بازرسی از کامیون های توقیف شده، از خودرو اول تعداد 165 راس و از خودروهای دوم و سوم نیز هر یک 276 راس احشام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود، کشف شد.
وی تصریح کرد: هر سه راننده خودروهای حامل دام قاچاق به عنوان متهمان پرونده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان، مبارزه با قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را یکی از اولویت های پلیس کرمانشاه برشمرد.
کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت یکی از قطب های پرورش دام کشور است به طوری که سالانه بیش از یکصد هزار راس دام از این استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد قاچاق دام نيروي انتظامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماهي قاچاق در سيريک 

سرهنگ محمدرضا رستمي فرمانده انتظامي شهرستان سيريک گفت:مأموران انتظامي مستقر در ايستگاه بازرسي بونجي مهر شهرستان سيريک در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز ، حين کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري محور جاسک –سيريک به يک دستگاه خودرو نيسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران جهت بررسي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن يک  تن ماهي قاچاق کشف و در اين رابطه يک متهم و راننده خودرو را دستگير کردند.

سرهنگ رستمي ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادي يک ميليارد ريال عنوان کرده و افزود : متهم دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • برداشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان