Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@21:58:48 GMT

حجم سنگین ترافیک در بزرگراه‌ها و معابر پایتخت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۵۵۳۲

به گزارش وانانیوز، 

سرگرد مجید رنجبر در گفت‌وگویی، درباره وضعیت ترافیکی شبکه معابر و بزرگراه‌های تهران اظهار کرد: رصد ترافیکی معابر و پایتخت نشان می‌دهد که در حال حاضر در محور غرب به شرق بزرگراه حکیم، محور غرب به شرق بزرگراه همت و در محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری و آزادراه تهران - کرج بار ترافیکی صبحگاهی وجود داشته و در مقاطعی از این بزرگراه‌ها ترافیک نیمه سنگین است که این نشان می‌دهد بار ترافیکی از غرب در حال ورود به محدوده مرکزی شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاهد ورود بار ترافیک از جنوب به مرکز شهر نیز هستیم گفت: در همین راستا در محور جنوب به شمال بزرگراه‌های یادگار امام، نواب صفوی و امام علی شاهد ترافیک پرحجم هستیم و بار ترافیکی در بزرگراه‌های چمران و زین الدین نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رنجبر، در محورهای داخلی و مرکزی شهر نیز شاهد ترافیک پرحجم در خیابان انقلاب به ویژه در محدوده پل چوبی تا خیابان شهید مدنی هستیم و در شبکه بزرگراه‌های داخلی نیز حجم ترافیک در بزرگراه کردستان و مقاطعی از بزرگراه حکیم نیمه سنگین است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: ترافیک وضعیت ترافیک پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • نوسازی دیوار‌های صوتی در معابر پرتردد
  • نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در معابر پرتردد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت