Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی قیمت نفت در بازار‌های جهانی نشان دهنده آن است هر بشکه نفت برنت کاهش ۵۱ سنتی، نفت خام افزایش ۳.۶۲ دلاری و نفت اوپک کاهش ۱ دلار و ۸۵ سنتی داشته است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، بررسی قیمت نفت برنت در بازار‌های جهانی نشان دهنده آن است که قیمت آن در بازار‌های جهانی طی هفته گذشته میلادی در ابتدا کاهش و در روز‌های پایانی هفته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر بشکه نفت برنت در تاریخ ۲۸ خرداد ماه به ارزش ۷۵ دلار و ۳۰ سنت به فروش رسید.

پس از آن قیمت نفت برنت به مدت ۳ روز کاهش داشت به گونه‌ای که در روز پس از آن به قیمت ۷۵ دلار و ۱۷ سنت فروخته شد.

در روز ۳۰ خرداد ماه با افت قیمت ۷۴ دلار و ۴۵ سنت فروخته شد، پس از آن در تاریخ ۳۱ خرداد ماه به کمترین رقم در هفته گذشته میلادی یعنی ۷۳ دلار و ۱۶ سنت خرید و فروش شد.

هر بشکه نفت برنت در تاریخ ۲ تیر ماه با رشد جزئی قیمت‌ها به رقم ۷۵ دلار و ۸۱ سنت معامله شد.

اختلاف قیمت‌ها نشان دهنده افزایش ۵۱ سنتی نفت برنت طی هفته گذشته میلادی بوده است.       بررسی بازار‌های جهانی نشان می‌دهد ارزش نفت خام در ۴ روز مورد معامله طی هفته گذشته میلادی افزایش داشته است.

نفت خام در ابتدا هفته به قیمت ۶۵ دلار و ۶۳ سنت فروخته شد، در روز دوم هفته با کاهش جزئی قیمت به ۶۵ دلار و ۵۹ سنت رسید.

پس از آن در تاریخ سی و یکم خرداد قیمت نفت خام با افزایش جزئی در رقم ۶۵ دلار و ۸۱ سنت مورد معامله قرار گرفت و در ادامه همین روند در تاریخ دوم تیر ماه با جهش قیمت هر بشکه به قیمت ۶۹ دلار و ۲۵ سنت رسید.

اختلاف قیمت نفت خام طی هفته گذشته میلادی نشان دهنده افزایش ۳ دلار و ۶۲ سنتی بوده است.       نفت اوپک در هفته گذشته میلادی طی ۵ روز قیمت گذاری شد که روند تغییر قیمت نشان دهنده نوسان قیمت بوده است.

هر بشکه نفت اوپک در ابتدا هفته گذشته میلادی به قیمت ۷۲ دلار و ۷۹ سنت مورد معامله قرار گرفت، روز پس از آن با کاهش قابل توجه قیمت به رقم ۷۱ دلار و ۹ سنت رسید و در سومین روز با مجددا با افزایش  قیمت هر بشکه از آن به قیمت ۷۱ دلار و ۸۷ سنت رسید.

هر بشکه نفت اوپک در تاریخ ۳۱ خرداد ماه با رشد قیمت در مقایسه با قبل به هر بشکه از آن به قیمت ۷۲ دلار و ۴۸ سنت خرید و فروش شد و در نهایت در اولین روز از تیر ماه قیمت نفت اوپک به ۷۰ دلار و ۹۴ سنت معامله شد.

بررسی قیمت‌ها نشان دهنده کاهش ۱ دلار و ۸۵ سنتی هر بشکه نفت اوپک در هفته گذشته بوده است.       به گزارش خبرگزاری میزان، قیمت نفت طی هفته گذشته متاثر از نشست ۱۷۴ اوپک و توافق اعضا بر سر میزان تولید قرار گرفت از همین رو شاهد نوسان قیمت به ویژه نفت اوپک در بازار بودیم.       انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت نفت نفت اوپک نفت برنت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد

قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا و تداوم تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمت نفت در  معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت‌) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگرچه بازارها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد. 

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت نفت کاهش یافت