Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در دو بخش دختران و پسران با حضور ۵۷۰۰ ورزشکار در مجموع طی ۱۶ روز به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

در این المپیاد که با رشد کمی و کیفی نسبت به دوره‌های قبل برخوردار است، در بخش  دختران ۲۳۰۰ ورزشکار در ۱۱ رشته ورزشی از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد ماه و در بخش پسران نیز ۳۴۰۰ ورزشکار در ۱۴ رشته ورزشی از ۹ لغایت ۱۴ مرداد ماه به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه کشی این المپیاد نیز با حضور مسئولان انجمن‌های ورزشی حاضر در المپیاد، پورکیانی معاون فنی المپیاد و مسیحای اکبر معاون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم در دانشگاه امیر کبیر تهران برگزار شد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!

طرفداری| دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از مواد ممنوعه غیرمجاز مرتکب عمل دوپینگ شده‌اند.

دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه، مرتکب عمل تخلف دوپینگ شده و با محرومیت‌ مواجه خواهند شد. با توجه به نوع ماده مصرفی، یکی از این ورزشکاران احتمالا با محرومیت دو ساله و دیگری احتمالا با محرومیت چهار ساله مواجه خواهد شد. در سال ۲۰۲۳ میلادی نیز دو ورزشکار رشته کشتی پهلوانی به مدت ۳ و ۴ سال با محرومیت از انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد