Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:24:29 GMT

مدرسه بهاره دانش آموزی علوم اعصاب برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۳۵۷۹۶

مدرسه بهاره دانش آموزی علوم اعصاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدرسه بهاره دانش آموزی علوم اعصاب با هدف آمادگی نماینده ایران در مسابقه­ جهانی دانش مغز در تابستان امسال در برلین آلمان و نیز آماده سازی نخبگان دانش ­آموزی برای ایفای نقش در فعالیت­های ترویجی علوم شناختی درکشور برگزار شد.

این نخستین مدرسه­ دو زبانه علوم اعصاب دانش آموزی است که محتوای آموزشی آن در طول پنج روز برپایی به زبان های انگلیسی و فارسی تدریس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان شرکت کننده در مدرسه بهاره دانش آموزی علوم اعصاب در این دوره آموزشی ضمن آشنایی با جنبه های بالینی علوم اعصاب شناختی، همچنین در کلاس های تشریحی سیستم عصبی و تئوری بیماری­های روانپزشکی و نورولوژی شرکت کردند.

مدرسه بهاره دانش آموزی علوم اعصاب با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران (پژوهشسرای دانش آموزی جوان) و دانشگاه علوم پزشکی ایران در محل این دانشگاه برگزار شد.

کد خبر 4328989 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموزان علوم شناختی مغز تحقیقات علمی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی فناوری نانو ایالات متحده آمریکا فناوری فضایی گوگل اینترنت شرکت دانش بنیان محمد جواد آذری جهرمی امنیت اطلاعات موبایل سلول بنیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۳۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان